موبایل و تبلت

انتشار اطلاعاتی جدید از گوشی تاشوی موتورولا Razr 2019

در هفته های گذشته شاهد افشای اطلاعاتی در رابطه با گوشی موتورولا ریزر 2019 بودیم؛ با این حال تصاویری از آن در اختیار رسانه ها قرار نگرفته بود. به تازگی تصاویری از این گوشی هوشمند توسط ایوان بلس در فضای مجازی منتشر شده است. در این تصاویر بخش های مختلف این دستگاه به نمایش گذاشته شده است.

همانطور که انتظار داشتیم، این گوشی شباهت زیادی به سری گوشی‌های Razr دارد که سال‌ها قبل شهرت زیادی برای موتورولا به ارمغان آوردند. البته این گوشی تاشو نسبت به پدران خود ظاهرا بسیار ضخیم‌تر محسوب می‌شود. در بخش پایینی این گوشی یک دکمه یا حسگر اثر انگشت توجه را جلب می‌کند. همچنین می‌توانیم به نمایشگر کوچک در بخش بیرونی این گوشی تاشو اشاره کنیم. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این گوشی برخلاف مواردی مانند گلکسی فولد یا هواوی میت ایکس، یک گجت پرچم‌دار نخواهد بود و از مشخصات میان‌رده بهره می‌برد.

بر اساس شایعات گذشته، این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.2 اینچی OLED مجهز می شود و دارای نمایشگر بیرونی با رزولوشن 600 در 800 پیکسل است. وظیفه تامین قدرت موتورولا ریزر 2019 بر عهده پردازنده اسنپدراگون 710 بوده که توسط 4/6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود. انرژی این اسمارت فون را یک باتری 2730 میلی آمپر ساعتی تامین می کند.

در صورتی که شایعات حقیقت داشته باشند، موتورولا Razr 2019 با قیمت 1500 دلار وارد بازار می شود. در تاریخ 13 نوامبر این گوشی هوشمند انعطاف پذیر به صورت رسمی معرفی شده و تمام اطلاعات آن در اختیار رسانه ها قرار می گیرد
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا