سخت افزار

ریزر از ماوس‌های جدید بیسیم گیمینگ سری Basilisk رونمایی کرد

شرکت ریزر از دو ماوس بیسیم گیمینگ سری اکونومیک Basilisk با نام های Basilisk Ultimate و Basilisk X Hyperspeed رونمایی کرد که قرار است به ترتیب با قیمت 149 و دیگر 59 دلار عرضه شود.

ماوس پریمیوم Basilisk Ultimate با تمرکز روی کاربران حرفه ای طراحی شده و دارای چرخ پیمایش با مقاومت قابل تنظیم، 11 دکمه قابل برنامه ریزی، سنسور با دقت 20 هزار DPI و پدهای طراحی شده از نوع تترافلوئورواتیلن PTFE می باشد. عمر باتری این مدل 100 ساعت اعلام شده است. ریزر برای این مدل ماوس یک داک شارژر مغناطیسی 169 دلاری در نظر گرفته که می توانید ماوس را با آن شارژ کنید. ماوس و داک به نورپردازی Chroma LED مزین شده اند و کاربر می تواند به کمک نرم افزار Synapse آنها را شخصی سازی کند.

همچنین ماوس جدید Ultimate مجهز به دانگل 2.4 گیگاهرتزی است که می توانید آن را به رایانه متصل کنید، یا اینکه از طریق کابل میکرو یواس‌بی به سیستم خود وصل کنید. همانند ماوس ریزر سیمی Viper، کابل از نوع Speedflex بافته شده است که از پیچیده شدن آن جلوگیری خواهد کرد.

مدل بعدی یعنی Basilisk X Hyperspeed دارای سنسوری با دقت 16 هزار DPI بوده و از شش دکمه قابل برنامه ریزی بهره می برد.  از دیگر خصوصیات این مدل می توان به شارژدهی بالای باتری اشاره کرد. به گفته ریزر طول عمر باتری در این مدل با اتصال 2.4 گیگاهرتزی، 285 ساعت و با اتصال بلوتوث 450 ساعت است. این مدل فقط از یک باتری قلمی AA نیرو می گیرد.

یکی از قابلیت های جالب ماوس X Hyperspeed امکان سوییچ کردن بین اتصال 2.4 گیگاهرتزی و بلوتوث با فشردن یک دکمه است. بر خلاف مدل Basilisk Ultimate، این مدل را فقط به شکل بیسیم می توان استفاده کرد و خبری از درگاه میکرو USB نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا