نرم افزار و اینترنت

قابلیت Topics توییتر معرفی شد؛ راهی برای دنبال‌کردن خودکار عناوین خاص

توییتر اخیرا ویژگی جدیدی به نام Topics را راه اندازی کرده که امکان دنبال کردن عناوین خاص را برای کاربران فراهم می کند. ویژگی Topics در این هفته عرضه شده و طبق گفته های توییتر، در تاریخ 13 نوامبر در سطح جهانی قابل دسترس خواهد بود.

به کمک این قابلیت می توان بیش از 300 موضوع مختلف در زمینه های ورزشی، سرگرمی و گیمینگ را دنبال کرد. با دنبال کردن موضوعات، توییت های مرتبط با آنها بدون فالو کردن اکانت در حساب کاربری نمایش داده می شوند. ایده دنبال کردن عناوین علاوه بر دنبال کردن افراد، به روزهای اولیه این کمپانی باز می گردد. با این حال تحقق بخشیدن به آن، بیشتر از همه به گذشت زمان، پیشرفت ابزارهای یادگیری ماشین و استخدام تیم ویراستار انسانی نیازمند است.

دنبال کردن موضوعات روش آسانی است تا کاربران از آخرین اخبار موضوعاتی که دوست دارند آگاه شده و همچنین توییت های مرتبط را از اکانت هایی که دنبال نمی کنند، ببینند. با این حال، یکی از عناوین غیر ممکن جهت دنبال کردن، سیاست است. توییتر هفته پیش اعلام کرد که فروش تبلیغات حول نامزدهای سیاسی، دفتری و انتخاباتی متوقف می شود. بنابراین دیگر خبری از تبلیغات و آگهی های مختلف درباره بحران های اقلیمی یا مهاجرت در توییتر نیست.

جک دورسی، مدیرعامل توییتر اظهار داشته که ارسال و دریافت هر گونه پیام سیاسی، تنها از طریق دنبال کردن حساب های کاربری مربوطه یا به اشتراک گذاری توییت امکان پذیر است. قابلیت Topics از تاریخ 13 نوامبر (22 آبان) برای کاربران سراسر دنیا در دسترس خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا