نرم افزار و اینترنت

فیسبوک پی با هدف پرداخت ها در واتس‌اپ، اینستاگرام و فیس بوک معرفی شد

فیسبوک از سیستم پرداخت جدیدی به‌نام Facebook Pay رونمایی کرد که در فیسبوک، اینستاگرام، فیسبوک مسنجر و واتساپ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این سرویس به منظور اجرای ساده تر پرداخت ها در شبکه های اجتماعی این شرکت راه اندازی شده است.

فیسبوک پی با هدف انجام خریدهای درون‌برنامه‌ای، انتقال پول از شخص به شخص و خرید از صفحه‌های کسب‌وکاری فیسبوک و همچنیی بازارچه‌ی Facebook Marketplace طراحی شده است. همه‌ کارت‌های اعتباری بین‌المللی مشهور به‌علاوه‌ سرویس‌های پرداخت آنلاین همچون پی‌پال و استرایپ در فیسبوک پی پشتیبانی می‌شوند.

شرکت فیس بوک در نظر دارد تا در این هفته، سرویس Facebook Pay را برای مسنجر و فیس بوک در ایالات متحده آمریکا به اجرا درآورد. این سیستم در ابتدای کار قادر به انجام عملیاتی نظیر کمک های مالی، پرداخت های شخص به شخص، فروش بلیط برای رویدادها، خریدهای درون بازی و خریدهای متعدد از صفحات و کسب و کارهای مرتبط با فروشگاه های فیس بوک است. البته زمان عرضه این سرویس به طور بین المللی هنوز مشخص نیست.

به نظر می رسد که مشکلات اخیر فیس بوک، از جمله خدشه دار شدن وجهه این شرکت از لحاظ امنیت، نتوانسته مانع راه اندازی یک سیستم پرداخت سنتی تر شود. بنا به گفته دبورا لیو، Facebook Pay بخشی از یک فعالیت گسترده و در حال پیشرفت جهت افزایش سادگی، دسترس پذیری و امنیت تجارت و کسب و کار برای کاربران فیس بوک به شمار می آید. این شرکت قصد دارد تا به توسعه سیستم پرداخت جدید خود ادامه داده و به دنبال راه های بهتری جهت اثبات اعتبار آن نزد کاربران است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا