تلاش اپل برای شناسایی سری آپید با یک سیستم عامل اختصاصی در کل، ستودنی است. اکنون، چینی ها، از پلتفرم JingOS  مبتنی بر توزیع لینوکس رونمایی کرده که هدف آن ارائه همان عملکردی است که iPadOS ارائه می دهد. در کل JingOS با ایده بهبود عملکرد و بهره وری یک تبلت ساخته شده است.

بنابراین، تیم پشتیبان سیستم عامل جدید با الهام از پلتفرم iPadOS غول مستقر در کوپرتینو، یک طراحی UI ساده/تمیز و در عین حال سازنده و کارآمد ارائه داده اند که می تواند اطمینان حاصل کند که تبلت شما یک کامپیوتر کوچک است که می توانید روی آن کار کنید. JingOS نه تنها یک سیستم عامل تبلت بلکه یک عملکرد کامل توزیع لینوکس است.

JingOS

با در نظر گرفتن بهره وری، سیستم عامل از پشتیبانی کامل از ماوس و صفحه کلید نیز برخوردار است. علاوه بر این، انتخاب های فعلی اپلیکیشن های طراحی شده برای این پلتفرم، همچنین از حالت لمسی و دسکتاپ پشتیبانی می کنند. یعنی می توان از آن به صورت لپ تاپ و نوت بوک استفاده کرد. بنابراین برای کسانی که به دنبال iPad مانند تجربه تبلت های خود هستند، JingOS بهترین چیز بعدی است.

قابل توجه است که JingOS برای تلفن های هوشمند نیز در حال توسعه است و قبل از پایان سال جاری در دسترس خواهد بود، در حالی که نسخه تبلت قبل از پایان ماه جاری راه اندازی می شود. در حال حاضر، سیستم عامل فقط در هواوی میت بوک 14 و مایکروسافت سرفیس 6 پشتیبانی می شود. متأسفانه، هنوز روی دستگاه های دیگر آزمایش نشده، اما این شرکت قصد دارد پشتیبانی از تبلت های دیگر از جمله تبلت های مبتنی بر ARM را آزمایش کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *