صوتی و تصویری

ایسوس از مانیتور گیمینگ TUF Gaming VG289Q رونمایی کرد

ایسوس به تازگی از مانیتور گیمینگ با پنل تخت و کیفیت 4K موسوم به TUF Gaming VG289Q رونمایی کرده است. مانیتور TUF Gaming VG289Q محصولی مدرن است که تمام ویژگی‌ها را به صورت یکجا ارائه کرده و آمیخته‌ای از فناوری و قابلیت‌های جذاب است. این مانیتور جدید به خوبی از فناوری AMD’s FreeSync و قابلیت HDR و DCI-P3 پشتیبانی می کند.

این مانیتور جدید از یک پنل 28 اینچی IPS با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل، روشنایی 350 نیت و نسبت کنتراست 1000 به 1 بهره می برد. همچنین این مانیتور دارای زاویه دید 178 درجه بوده و از نرخ پاسخ دهی 5 میلی ثانیه و نرخ رفرش 60 هرتزی است. گیمرها می‌توانند از دو وضعیت اختصاصی با عناوین ASUS CINEMA HDR و ASUS GAMING HDR نیز بهره‌مند شوند.

TUF Gaming VG289Q از فناوری AMD FreeSync پشتیبانی کرده و در وضوح UHD می‌توانید به حداکثر 60 فریم در ثانیه دست پیدا کنید. از آنجایی که TUF VG289Q برای گیمرها طراحی شده است، حالت‌های نمایش و فناوری‌های اختصاصی ایسوس را در این زمینه یدک می‌کشد.

این مانیتور دارای ورودی‌های DisplayPort 1.2 و HDMI 2.0 مجهز بوده و یک جک 3.5 میلی متری صدا نیز برای آن در نظر گرفته شده است. ایسوس تا کنون اشاره‌ای به قیمت گذاری مانیتور TUF Gaming VG289Q نکرده است. شایان ذکر است که خانواده TUF برای استفاده‌های طولانی مدت بهینه سازی می‌شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا