اگر می خواهید فیلم ها و سریال ها را روی صفحه نمایش بزرگ تماشا کنید، چند گزینه دارید. بسته به اندازه تلویزیون صفحه بزرگی که خریداری می کنید، می توانید مبلغ هنگفتی بپردازید یا به جای آن یک پروژکتور انتخاب کنید تا تجربه واقعی سینما را به خانه خود بیاورید. اگر به گزینه دوم متمایل هستید، یک خبر عالی برای شما دارم، بنکیو پروژکتور سینمای خانگی پرچمدار خود، W5800 را با ویژگی های باورنکردنی عرضه کرده است.

مانند بسیاری از پروژکتورهای رده بالای سینمای خانگی، پرچمدار جدید بنکیو، W5800، دارای وضوح خیره کننده 4K UHD (3840 در 2160 پیکسل) بوده و به تصاویر واضح و دقیق بدون توجه به اندازه صفحه نمایش شما تبدیل می شود. به طرز چشمگیری، W5800 می تواند بر روی صفحه نمایش هایی از 100 اینچ تا 300 اینچ نمایش داده شود و تجربه ای تقریباً سینمایی را در راحتی خانه شما ارائه دهد.

W5800 تا 2600 انسی لومن روشنایی برای تصاویر واضح و چشمگیر ارائه می دهد. حالت سینمای آن رنگ‌های واقعی را با 1700 لومن و 100 درصد دقت رنگ DCI-P3 تضمین می‌کند و یک تجربه سینمایی معتبر را ایجاد می‌کند. علاوه بر این، فناوری محدوده دینامیکی بالا (HDR) محدوده کنتراست و روشنایی را افزایش می دهد.

سالن‌های سینما چیدمان ثابتی دارند، اما خانه‌های ما انعطاف‌پذیرتر هستند. لنز زوم موتوری اپتیکال 1.6 برابری BenQ به شما امکان می‌دهد پروژکتور را در جایی که بهترین عملکرد را دارد، قرار دهید و تصویر را واضح نگه دارید. وقتی به فناوری های اتصال نگاه می کنیم، دو درگاه HDMI سازگار با 4K، یک پورت USB و اتصالات صوتی برای بلندگوهای خارجی را می بینیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *