موبایل و تبلت

گوشی اقتصادی ویوو V17 معرفی شد

پس از معرفی ویوو V17 نئو و v17 پرو در ماه‌های آگوست و سپتامبر، حالا نوبت به گوشی ویوو V17 رسیده است. البته این محصول را باید همان ویوو اس 1 پرو بدانیم که به تازگی در فیلیپین عرضه شد. البته این محصول را باید همان ویوو اس 1 پرو بدانیم که به تازگی در فیلیپین عرضه شد.

گوشی وی 17 دارای صفحه نمایش 6.38 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است. در بریدگی قطره ای بالای نمایشگر نیز دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار گرفته است. در پشت گوشی شاهد قرار گیری دوربین سه گانه هستیم که شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور اولتراواید 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق می شود.

از سوی دیگر این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 665 با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از میکرو اس دی است. همچنین به لحاظ نرم افزاری، سیستم عامل اندروید 9 پای به همراه رابط کاربری Funtouch OS 9.2 به طور پیش فرض روی گوشی اجرا شده است.

از دیگر مشخصات این گوشی می توان به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی و پورت USB-C اشاره کرد.  این گوشی قرار است از 5 دسامبر با قیمت 360 دلار راهی بازار روسیه شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا