شرکت Visionox به تازگی در طول برگزاری رویداد First World Conference در چین، از دو محصول جدید رونمایی کرده است. اولین محصول یک نمونه اولیه از گوشی تاشویی مشابه موتورولا ریزر و دومین محصول نیز یک پنل اولد رول شونده است. این دو طراحی اگر به محصولی نهایی راه پیدا کنند، نوید آینده‌ای هیجان انگیز را خواهند داد.

برای شروع اگر این کمپانی را نمی‌شناسید، باید بگوییم که شرکت ویژناکس (Visionox)، تامین کننده پنل اعجاب انگیز شیائومی می میکس آلفا است که با طراحی جذابش، چشمان همه را به خود خیره کرده بود. گوشی منعطف یا تاشوی این شرکت از عملکردی شبیه به گوشی منعطف تازه معرفی شده موتورولا برخوردار است٬ اما وقتی دقیق‌تر به آن نگاه می‌کنید٬‌ وقتی در حالت باز قرار دارد بسیار شبیه به گوشی‌های معمولی بازار است. نمایشگر ثانویه را در پشت قاب این گوشی نمی‌توان یافت؛ بنابراین زمانی که گوشی در حالت تا شده باشد٬ قابل استفاده نخواهد بود.

این پنل امولد، ابعاد ۶.۴۷ اینچی دارد و به سمت داخل تا می‌شود. البته در نگاه اول، متوجه انحنای داخل آن می‌شوید که ویژناکس می‌گوید در نسخه‌های آینده دیگر خبری از آن نخواهد بود. همچنین تکنولوژی استفاده شده در نمایشگر این گوشی نیز از نوع «روی سلولی» یا «On-Cell» است.  در حال حاضر جمعا 4 دیوایس انعطاف‌پذیر وجود دارد. آن‌ها شامل فلکس پای٬ سامسونگ گلکسی فولد٬ هواوی میت ایکس و سامسونگ W20 5G (نسخه‌ی چینی گلکسی فولد) هستند. در آینده‌ای نزدیک٬ گوشی شرکت ویژن او ایکس به فروش خواهد رسید تا پنجمین گوشی منعطف بازار لقب گیرد.

محصول دوم این شرکت چینی اما صرفا در قالب یک نمایشگر رول شونده در معرض نمایش گذاشته شده است. این نمایشگر که مانند دیگر محصول این کمپانی از پنل امولد بهره می‌برد، با شعاع ۷ میلی متری رول می‌شود. البته نمایشگر مذکور علاوه بر بهره بردن از تکنولوژی On-Cell، از تکنولوژی «Self-Lamination» یا شیشه نمایشگر چسبیده به پنل هم استفاده می‌کند، که بدون آن امکان محافظت از پنل رول شونده وجود ندارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *