همانطور که وعده داده شد، سرانجام نوکیا با همکاری Flipkart از تلویزیون هوشمند 55 اینچی جدید خود در هند رونمایی کرد. تلویزیون جدید نوکیا حاشیه بسیار باریکی داشته و تجربه تماشای بدون حد و مرزی را ارائه می دهد. این تلویزیون هوشمند همچنین از فناوری های مختلفی نظیر HDR 10، تکنولوژی MEMC، دالبی ویژن و طیف رنگ گاموت پشتیبانی می کند. همچنین این تلویزیون دارای بلندگوهای 24 واتی در پایین آن با تکنولوژی DTS TruSurround بوده که صدای وسیعی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

از سوی دیگر، محصول جدید نوکیا از یک پنل 55 اینچی 4K Ultra HD با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل و زاویه دید 178 درجه استفاده کرده و دارای نسبت کنتراست 1200 به 1 و روشنایی 400 نیت می باشد. این تلویزیون 55 اینچی به پردازنده چهار هسته ای PureX با سرعت کلاک 1 گیگاهرتز و گرافیک Mali 450MP4 مجهز بوده و در کنار آن، 2.25 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند.

از دیگر مشخصات این تلویزیون می توان به سیستم عامل اندروید 9.0 تی وی با پشتیبانی از اپلیکیشن های گوگل اندروید تی وی پلی استور،، بلوتوث، سه عدد پورت HDMI، دو پورت USB، پورت اترنت و وای فای 802.11ac اشاره کرد. تلویزیون جدید نوکیا قرار است با قیمت 41.999 روپیه از طریق سایت Flipkart در تاریخ 10 دسامبر در دسترس مشتریان قرار گیرد. این شرکت اشاره کرده که به زودی مدل های بیشتری را در اندازه های مختلف صفحه نمایش عرضه می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *