صوتی و تصویری

نمایشگرهای Predator ایسر از فناوری G-SYNC ULMB 2 انویدیا پشتیبانی خواهند کرد

ایسر امروز از در دسترس بودن فناوری جدید NVIDIA G-SYNC Ultra Low Motion Blur 2 (ULMB 2) در مانیتورهای بازی سری Predator خود خبر داد که با Predator XB273U F آغاز شد. این مانیتور دارای نرخ تازه سازی 360 هرتز است و اولین مانیتور بازی ایسر است که با NVIDIA G-SYNC ULMB 2 و آنالایزر Reflex NVIDIA سازگاری دارد.

از طریق یک به‌روزرسانی فریمور با یک کلیک، گیمرها اکنون می‌توانند از فریم‌های خیره‌کننده لذت ببرند، زیرا NVIDIA G-SYNC ULMB 2 جدید وضوح حرکتی مؤثر بیش از 1000 هرتز، نور پس‌زمینه و قابلیت‌های کاهش تاری را ارائه می‌دهد. مانیتور گیمینگ Predator XB273U F با جدیدترین نوآوری های بازی و صفحه نمایش پر شده تا یک تجربه بازی پیشرفته را برای هر نوع بازیکنی ارائه دهد.

بازی‌ها از طریق پنل 27 اینچی WQHD (2560 X 1440)، نرخ تازه‌سازی 360 هرتز و زمان پاسخگویی تا 0.4 میلی‌ثانیه (G تا G) جان می‌گیرند و تصاویری واضح را حتی در گرافیک سنگین‌ترین عناوین به نمایش می‌گذارند. این دستگاه از 95 درصد طیف رنگی DCI-P3 و گواهی VESA DisplayHDR 600 برای رنگ های پر جنب و جوش و سیاهی عمیق تر پشتیبانی می کند.

گواهینامه TÜV Rheinland Eyesafe به کاهش نور آبی مضر کمک می کند و در عین حال دقت رنگ بالایی را در سراسر آن حفظ می کند. در کنار فناوری ارتقا یافته ULMB 2 NVIDIA G-SYNC، گیمرها می‌توانند تکنیک‌های نور پس‌زمینه با نرخ تازه‌سازی کامل، حداکثر روشنایی بالا و وضوح حرکت موثر تا 1440 هرتز را بدون کاهش کیفیت تصویر تجربه کنند. به‌روزرسانی نرم‌افزار NVIDIA G-SYNC ULMB 2 از امروز برای دانلود در دسترس است. همچنین انتظار می‌رود که مانیتورهای بازی Acer Predator بیشتری از فناوری NVIDIA G-SYNC ULMB 2 پشتیبانی کنند.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا