گجت و پوشیدنی

آپدیت Fitbit OS 4.1 برای تمام ساعت‌های هوشمند سازگار فیت‌بیت منتشر شد

چند ماه پیش، شرکت فیت‌بیت قول داده بود که علاوه بر رفع مشکلات مربوط ساعت هوشند Versa 2، با انتشار بروزرسانی، چند قابلیت جدید، را نه تنها برای ساعت هوشمند جدید خود، بلکه برای سایر مدل های قدیمی بیاورد.

طبق برنامه زمانبندی قرار بود همه این مسائل با انتشار یک بروزرسانی در هفته اول ماه دستامبر انجام شود. حال این شرکت به وعده خود عمل کرده و آپدیت نرم افزاری Fitbit OS 4.1 را برای تمامی ساعت های هوشمند سازگار منتشر کرده است.

در صورتی که در ساکن کشور آمریکا بوده و یکی از دارندگان ساعت های هوشمند فیت بیت هستید، هم اکنون می توانید بروزرسانی Fitbit OS 4.1 را دریافت کنید. برای ساعت هوشمند ورسا 2، این شرکت چند قابلیت جدید شامل حالت بهبودیافته نمایشگر همیشه روشن، پنچ واچ فیس جدید و الگوریتم جدید پایش ضربان قلب به همراه آمازون الکسا را افزوده است.

برای سایر ساعت های هوشمند، فیت بیت نظیر Ionic, Versa و Versa Lite نیز، قابلیت های جدیدی نظیر اضافه شدن ابزارهای پیشرفته خواب Sleep Score و Smart Wake، بازطراحی اپلیکیشن ورزش، اپلیکیشن سوئیچر چهره ساعت، و یک برنامه دستور کار را برای آنها به ارمغان آورده است. همچنین خاطر نشان می سازد که آپدیت Fitbit OS 4.1 بزودی در اختیار تمامی دارندگان ساعت های هوشمند این شرکت در سراسر دنیا قرار می گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا