موبایل و تبلت

گوشی اوپو Reno 3 Pro با نمایشگر 90 هرتزی و 12 گیگابایت رم در راه است

سال آینده میلادی شاهد عرضه گوشی های 5G زیادی به بازار خواهیم بود. برخی شرکت ها مانند ردمی و اوپو منتظر سال 2020 نخواهند ماند و در سال جاری محصولات خود را معرفی می کنند. در آینده نزدیک شاهد رونمایی از گوشی های ردمی K30 و اوپو رینو 3 پرو 5G خواهیم بود.

حال یکی از مدیران اوپو اطلاعاتی از گوشی رینو 3 پرو 5G را در اختیار ما قرار داده است. تا پیش از این، می دانستیم که این گوشی با باتری 4025 میلی آمپر ساعتی و ضخامت 7.7 میلی‌متری عرضه می شود. به گفته‌ منبع٬ رینو ۳ پرو به یک نمایشگر 6.5 اینچی منحنی از نوع OLED و وضوح +FHD مجهز خواهد بود. این نمایشگر دارای حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی نیز خواهد بود و نرخ رفرش 90 هرتزی را ارائه می‌کند. از آنجایی که آن از نوع OLED است٬ ما انتظار داریم شاهد حضور یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر در این دستگاه باشیم.

 مشخصات اوپو Reno 3 پرو به دوربین اصلی چهارگانه اشاره می کند. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی بوده که توسط سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو، سنسور 13 مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور 2 مگاپیکسلی همراهی می شود.

از دیگر مشخصات فنی اوپو رینو 3 پرو باید به حضور تراشه‌ SM7250 (اسنپدراگون 765G) در قلب تپنده‌ آن اشاره کرد که 12 گیگابایت رم نیز آن را همراهی می‌کند. هنوز هیچ اشاره‌ای به حافظه‌ داخلی آن نشده است٬ ولی بعید به نظر می‌رسد که آن کمتر از 256 گیگابایت باشد. ما همچنین معتقدیم اوپو نسخه‌ای از این گوشی با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه را نیز عرضه خواهد کرد. این اسمارت فون تا پیش از پایان سال جاری میلادی معرفی می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا