امروز کارشناسان سایت DxOMark، به بررسی دوربین اصلی گوشی هواوی میت 30 پرو 5G پرداختند و در کل با امتیاز 123، در صدر جدول بهترین دوربین های این سایت قرار گرفت. شاید برایتان جالب باشد که با وجود اینکه دوربین اصلی گوشی میت 30 پرو در هر دو مدل 4G و 5G یکسان است، چرا مدل 5G عملکرد بهتری از خود نشان داده است؟ دلیل این امر، استفاده هواوی از نسخه نرم افزاری بهبودیافته دوربین در مدل 5G می باشد.

همانطور که می دانید این دستگاه به دوربین اصلی چهارگانه مجهز شده است. سنسور اصلی این دوربین 40 مگاپیکسلی بوده که توسط سنسورهای 40 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و ToF همراهی می شود. سنسور 8 مگاپیسلی به صورت تله فوتو در نظر گرفته است. در کنار این دوربین، فلاش زنون به چشم می خورد.

دوربین اصلی میت 30 پرو 5G در بخش عکاسی امتیاز 132 و فیلمبرداری امتیاز 102 را کسب کرده که در مقایسه با نسخه 4G، عملکرد بهتری داشته است. بررسی ها نشان می دهد که مدل 5G در بخش های حالت بوکه، بزرگنمایی و حالت شب امتیاز بهتری کسب کرده، در حالیکه در بخش فیلم برداری، مورد هایی نظیر تکسچر، نویز و فوکوس خودکار نسبت مدل 4G بالاتر می باشد.

جالب است که بدانید، نسخه 4G در گرفتن عکس هایی در حالت اولتراواید بهتر است. DxOMark می گوید دلیل این امر استفاده از یک الگوریتم جدید بوده که باعث کاهش میدان دید مؤثر می شود. برای مشاهده بررسی کامل دوربین اصلی گوشی هواوی میت 30 پرو 5G به سایت DxOMark مراجعه نمایید. 

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *