موبایل و تبلت

تماشا کنید: تست دوام گوشی وان پلاس 10T

اوایل سال جاری، وان پلاس 10 پرو تست دوام فاجعه‌باری را پشت سر گذاشت که در طی تست خمیدگی به دو نیم شد. بنابراین به طور طبیعی، می توان تصور کرد که دومین مدل پرچمدار امسال این شرکت، وان پلاس10T، با بهبودهایی در طراحی وارد بازار خواهد شد. خوب، ممکن است ناامید شوید.

یوتیوبر محبوب فناوری JerryRigEverything ویدیوی جدیدی را به اشتراک گذاشت که در آن مدل وان پلاس 10T را مورد آزمایش دوام قرار می دهد. در این ویدیو، او گوشی هوشمند را در تست‌های معمول دوام مانند خراش، شعله، خم شدن و حتی تست خمش قرار داد. متأسفانه برای سازنده گوشی های هوشمند چینی، اولین پرچمدار امسال آن در تست خمش شکست خورده و به دو قسمت سقوط کرده است.

زک نلسون اشاره کرد که دلیل این امر احتمالاً نقطه خرابی ساختاری در زیر ماژول دوربین است. بنابراین، به طور طبیعی می توان فرض کرد که این شرکت تغییراتی در این طراحی ایجاد کرده تا یکپارچگی ساختاری آن را بهبود بخشد. با این حال، این صحنه تقریباً با مدل وان پلاس 10T نیز کاملاً منعکس شد. نمایشگر گوشی هوشمند از سطح 6 مقیاس سختی Moh در جلو و پشت جان سالم به در برد و آزمایشات شعله نیز هیچ علامت دائمی روی صفحه نمایش OLED باقی نگذاشتند.

با این حال، ناامیدی در طول آزمایش خم ظاهر شد. در اینجا، مدل 10T دقیقاً به همان شکلی که 10 پرو قبلی بود، خم شد. فریم درست زیر ماژول دوربین تحت فشار ترک خورد. این ویدیو نشان داد که زک توانست گوشی هوشمند را به طور کامل از دستان خالی خود جدا کند. او موفق شد نمایشگر را از شاسی جدا کرده و حتی دوربین ها را نیز از دستگاه خارج کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا