در ماه آگوست 2018 بوده که شرکت ال‌جی، G7 One را به عنوان اولین گوشی اندروید وان عرضه کرد. این گوشی در ابتدا با سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو عرضه شد و چندی بعد توانست آپدیت اندروید پای را دریافت کند. و اکنون این شرکت، آپدیت اندروید 10 را برای گوشی جی 7 وان منتشر کرد.

طبق گزارش سایت XDA-Developers، این بروزرسانی ابتدا در دسترس کاربران کانادایی این گوشی قرار گرفته است. براساس اسکرین شات هایی به نمایش گذاشته شده، این آپدیت حدود 741 مگابایت حجم داشته و شامل پچ امنیتی ماه نوامبر 2019 و بهبود عملکرد دوربین می شود.

گوشی LG G7 بدلیل اینکه یکی از گوشی های اندروید وان بوده، قادر است بروزرسانی اندروید 10 را سریع تر از سایر دستگاه های این شرکت دریافت کند. بنابراین هیچ رابط کاربری سفارشی شده ای برای این گوشی وجود ندارد. گفته می شود که شاید این آخرین بروزرسانی باشد که برای گوشی LG G7 One منتشر می شود، اما با این هنوز هم بروزرسانی های امنیتی را تا 12 ماه آینده دریافت خواهد کرد.

از لحاظ سخت افزاری، این گوشی دارای نمایشگر 6.1 اینچی با رزولوشن 3120 و 1440 پیکسل و پشتیبانی از HDR 10 و دالبی ویژن است. این گوشی همچنین به تراشه اسنپدراگون 835، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی مجهز بوده و از دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می برد. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به باتری 3000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *