موبایل و تبلت

انتشار آپدیت Nothing OS 1.5.5 برای ناتینگ فون 1

عرضه مورد انتظار Phone (2) توسط Nothing برای 7 جولای تعیین شده است. انتظار می‌رود گوشی آینده مجموعه‌ای از ویژگی‌های هیجان‌انگیز، از جمله پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، همراه با ویژگی‌های رابط نوآورانه Glyph را معرفی کند.

علاوه بر این، Nothing از سیستم عامل کاملاً جدید خود، Nothing OS 2.0 رونمایی می کند که با تمرکز بر بهره وری و مینیمالیسم طراحی شده است. جالب اینجاست که این سیستم عامل جدید از ماه آگوست برای گوشی Nothing Phone (1) موجود نیز در دسترس خواهد بود. در این میان، Nothing یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای دستگاه‌های فعلی خود عرضه کرده که با رفع اشکالات و بهبودهای متعددی برای بهبود تجربه کاربر بسته شده است.

با حجم فایل 114 مگابایت، به‌روزرسانی اخیر با برچسب نسخه 1.5.5 طیف وسیعی از پیشرفت‌ها و ویژگی‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بهبودهای قابل توجه شامل افزایش رم، تضمین قابلیت‌های مولتی تسکینگ روان‌تر است. عملکرد باز کردن قفل با چهره نیز اصلاح شده است. علاوه بر این، به روز رسانی باعث کاهش مصرف برق بلوتوث و بهینه سازی مصرف باتری می شود. اگر هنوز آپدیت را دریافت نکرده اید، نگران نباشید. به صورت مرحله ای منتشر می شود، بنابراین می توانید ظرف چند روز آینده آن را دریافت کنید.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا