موبایل و تبلت

سامسونگ از گوشی اقتصادی گلکسی A01 رونمایی کرد

سامسونگ به تازگی در سکوت خبری از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام گلکسی A01 رونمایی کرد. گوشی که پشت ویترین فروشگاه‌ها، در کنار دیگر کهکشانی‌های سامسونگ جای می‌گیرد و با مشخصات فنی قابل‌قبول و قیمت مناسب خود می‌تواند نگاه هر خریداری را به خود جلب کند.

گلکسی A01 از صفحه نمایش 5.7 اینچی Infinity-V با رزولوشن اچ دی پلاس بهره گرفته و در بریدیگی قطره ای شکل بالای نمایشگر دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی قرار گرفته است. در پشت دستگاه میزبان دوربین دوگانه با چینش سنسور های 13 مگاپیکسلی اصلی و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق هستیم.

این گوشی همچنین به پردازنده هشت هسته ای نامعلوم (چهارهسته 1.95 گیگاهرتزی + چهارهسته 1.45 گیگاهرتزی) با 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با امکان پشتیبانی از کارت میکرو اس دی مجهز شده است. برای تامین انرژی دستگاه از باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده که البته هنوز جزییات مربوط به مدت زمان انتظار برای شارژ، فاش نشده است.

سامسونگ حرفی در خصوص زمان عرضه و کشورهایی که این گوشی در آن‌ها عرضه خواهد شد، نزده اما گفته می‌شود که با قیمت تقریبی 100 یورویی به دست خریداران خواهد رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا