اینستاگرام اعلام کرد که از این پس سیاست سخت گیرانه تری را نسبت به محتواهایی که اینفلوئنسرها در این شبکه اجتماعی تبلیغ می کنند، اعمال خواهد کرد. به بیان بهتر، اینستاگرام و فیس بوک از هرگونه محتوای برند شده (یا هر پست ارسال شده به وسیله یک اینفلوئنسر) حاوی اسلحه، تنباکو و مواد دودزا جلوگیری می کنند.

طبق گفته های قیس بوک، تاثیر اجرای قوانین جدید در هفته های آینده مشخص می شود. این شرکت در حال کار روی ابزارهای مختلف جهت کمک به سازندگان در رعایت سیاست های جدید مانند تنظیم محدودیت سنی یا محتوا است. این نخستین باری است که اینستاگرام، پست های ارسال شده توسط اینفلوئنسرها را محدود می کند. این کار از نظر بسیاری از افراد، بیش از حد سختگیرانه است. با این حال فیس بوک و اینستاگرام تصمیم گرفته اند تا به هر نحوی مانع انتشار و تبلیغ محصولات مضر به وسیله ستارگان رسانه های اجتماعی، خصوصا برای کاربران کم سن و سال شوند.

به گفته اینستاگرام، این پلتفرم قصد دارد با اعمال قوانین جدید همکاری اینفلوئنسرها با برندها را بهبود ببخشد. اینستاگرام در کنار این خبر، از آپدیت های جدید ابزار Brand Collab Tool هم خبر داد که در حال حاضر برای برخی از اینفلوئنسرها در دسترس است. اینفلوئنسرها به کمک این ابزار می توانند به داده های آنالیتیک اکانت خود دسترسی پیدا کرده و از آنها برای عقد قرارداد بهتر با برندها و کمپانی هایی استفاده کنند که به دنبال آگاهی از عملکرد پست های اسپانسر شده هستند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *