ال‌جی امروز از نسل جدید مانیتورهای سری Ultra تحت عنوان 4K LG UltraFine Ergo و UltraGear Gaming معرفی کرد. این مانیتورها برای بهبود تجربه کاربری با طراحی عالی و عملکرد پیشرفته و بی‌نظیری طراحی شده‌اند و قرار است در نمایشگاه CES 2020 به نمایش گذاشته شوند.

مانیتور UltraFine Ergo

اولین نمایشگر ال جی برای سال 2020، مانیتور UltraFine Ergo با سایز 32 اینچ و رزولوشن 4K یا 3840 در 1600 پیکسل است. این مانیتور روی پایه بر روی میز نصب شده و به شکل شناور حرکت می کند. پایه این مانیتور که شبیه پایه VESA است، به خلوت شدن میز و افزایش فضا کمک کرده و قابلیت حرکت افقی تا نهایتاً 280 درجه و حرکت عمودی تا 25 درجه را دارد.

به گفته ال جی، این مانتیور به پنل IPS با پوشش طیف رنگ 95 درصدی DCI-3 مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های این مانیتور می‌توان به پشتیبانی از HDR10 و درگاه USB-C اشاره کرد که به لطف آن، کاربر می‌تواند لپ تاپ خود را به دستگاه متصل و آن را شارژ کند. همچنین از چندین درگاه از جمله DisplayPort و دو پورت HDMI برخوردار است. مانیتور UltraFine Ergo برای گیم ساخته نشده ولی به خاطر پشتیبانی از FreeSync و پاسخ دهی 5 میلی ثانیه ای، حرف هایی برای گفتن دارد.

مانیتور UltraGear

مانیتورهای جدید بازی UltraGear ال جی (مدل‌های 27GN950 و 34GN850 و 38GN950) در سرعت بالا و کیفیت عالی تصویر را به نمایش می‌گذارند. این نمایشگرها تفاوت چندانی با محصولات همین خانواده که اواخر خرداد ماه امسال معرفی شدند، نداشته و همچنان پنل IPS با پاسخ دهی بسیار سریع 1 میلی ثانیه ای را ارائه می کنند.

همچنین نرخ رفرش این مانیتورها برابر با 144 هرتز عنوان شده و از قابلیت G-Sync نیز پشتیبانی می‌کند. در صورتی که کاربر روشنایی بیشتری بخواهد، باید مدل های 27 یا 38 اینچی را انتخاب کند که از DisplayHDR 600 پشتیبانی می کنند. مدل 34 اینچی از DisplayHDR 400 پشتیبانی می کند.

مانیتور UltraGear ال جی با مدل‌های ۳۴GN850 و ۳۸GN950 برای بیشتر کردن حس غوطه‌وری گیمرها در بازی طراحی شده است. این مدل‌ها دارای نمایشگرهای بزرگ یک میلی‌ثانیه‌ای و سرعت ریفرش ریت ۱۶۰ هرتز هستند. مدل ۲۷GN950 و ۳۸GN950 تاییدیه VESA DisplayHDR 600 و مدل ۳۴GN850 تاییدیه VESA DisplayHDR 400 دارد. هر دو مانیتور از یک پایه ارتقایافته بهره می‌برند که نه تنها شیک به نظر می‌رسد بلکه قوی‌تر و پایدار تر است.

مانیتور UltraWide

ال جی کاربرانی که به دنبال مانیتور اولترا واید هستند را نیز فراموش نکرده و برای این دسته از خریداران نمایشگر (Curved UltraWide (38WN95C با ابعاد 38 اینچ را در نظر گرفته است. این مدل ویژگی هایی همچون پنل IPS با رزولوشن 3840 در 1600 پیکسل، پاسخ دهی 1 میلی ثانیه ای، سازگاری با G-Sync و پشتیبانی از DisplayHDR 600 را به ارمغان آورده و 98 درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد. یک پورت تاندربولت 3 نیز در این مدل تعبیه شده که آن را برای کاربران مک نیز مناسب می کند. این مانیتور با تاییدیه VESA DisplayHDR 600 یک تجربه HDR واقعاً پویا را در صفحه نمایش ۳۸ اینچی عظیم‌الجثه خود ارائه می‌دهد.

متاسفانه هنوز حرفی در خصوص قیمت و زمان عرضه این مدل‌ها زده نشد. به نظر می‌رسد که جزییات مربوط به این محصولات در جریان نمایشگاه CES 2020 که قرار است چند هفته بعد در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار شود، در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *