صوتی و تصویری

رونمایی از مانیتور قابل حمل 15 اینچی AOC I1601P

شرکت AOC به تازگی مانیتور قابل حمل جدیدی را با شماره مدل I1601P معرفی کرد. نمایشگرهای قابل حمل یک راه حل آسان برای گسترش تنظیمات یک مانیتور به چند مانیتور، چه در حال حرکت، در محل کار یا در دفتر خانه کوچک است. صفحه نمایش 15.6 اینچ (39.5 سانتی متر) I1601P جمع و جور بوده و اندازه آن شبیه به نمایشگرهای لپ تاپ است. I1601P از وضوح تصویر Full HD و فناوری پنل IPS برای تولید رنگ های غنی و وضوح و زاویه دید گسترده (170/170 درجه) برخوردار است. این مانیتور جدید از طریق هر دو ورودی USB-A و USB-C به دستگاه ها متصل می شود.

I1601P کاملاً جدید، به لطف راه حل ترکیبی یک کابل، بهترین های هر دو جهان را ترکیب می کند. برای لپ تاپ ها و دستگاه های مجهز به USB-C، این مانیتور را می توان به راحتی از طریق تنها یک کابل USB-C متصل کرد. اتصال از طریق حالت USB DisplayPort Alternate صفحه نمایش را تغذیه کرده و سیگنال ویدیویی را منتقل می کند.

با توجه به اینکه فناوری USB-C در حال رایج شدن بوده، ممکن است لپ تاپ ها و دستگاه های قدیمی تر، این پورت را نداشته باشند. در این حالت، فناوری DisplayLink از طریق پورت معمولی USB-A سیگنال ویدیویی را منتقل می کند و این پیشرفت را در بهره وری فوری به طیف کاملاً جدیدی از دستگاه های قدیمی و جدید ارائه می دهد. درایورهای DisplayLink را می توان برای انواع سیستم عامل ها از جمله ویندوز، مک اواس، اندروید، کروم اواس و اوبونتو دانلود کرد.

طراحی I1601P با پشت آلومینیومی خاکستری و حاشیه های مشکی نازک در جلو بسیار کم است. SmartCase موجود می تواند هنگام حمل از صفحه نمایش در برابر خراش محافظت کند، و همچنین به عنوان پایه تاشو نیز عمل می کند. با وزن تنها 800 گرم، به اندازه کافی سبک است که می توانید آن را در کیسه یا کوله پشتی در هواپیماها و قطارها یا در رفت و آمد روزانه حمل کنید.

I1601P AOC دارای یک پنل 15.6 اینچ IPS با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و نرخ تازه سازی 60 هرتز و 5 میلی ثانیه زمان پاسخگویی GtG است. با سطح روشنایی 220 نیت و پوشش ضد تابش، در بیشتر موارد روشنایی قابل استفاده است. برای کاهش طول موج آبی بالقوه مضر می توان فناوری LowBlue را فعال کرد. از I1601P می توان در حالت افقی و عمودی استفاده کرد. AOC I1601P از آگوست 2021 با قیمت 199 پوند در دسترس است.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا