گوناگون

رونمایی ال‌جی از اولین دستگاه باغبانی خانگی برای کشت سبزیجات

ال‌جی به تازگی از نخستین دستگاه باغبانی خانگی برای کشت و پرورش سبزیجات رونمایی کرده و قرار است در نمایشگاه CES 2020 به نمایش گذاشته شود. این دستگاه باغبانی عمودی خانگی از سیستم کنترل پیشرفته نور، دما و آب برخوردار است و برای کشت و پرورش انواع بذر با کمک یک برنامه کاربردی کنترل رشد بهره می‌برد تا کاربران بتوانند در خانه خود مواد غذایی سالم و دلخواهشان را بکارند و پرورش دهند.

محصول جدید ال جی، مناسب برای کسانی است که می خواهند در خانه خود تجربه باغبانی خانگی داشته و غذاهای سالم و ارگانیک میل کنند. این دستگاه از ماژول‌های منعطفی بهره می‌برد که دقیقا شرایط بهینه دمای روز در فضای آزاد را داخل کابینت میسر می‌کند. نورهای LED، جریان هوای اجباری و سیستم مدیریت آبیاری قطره‌ای به بذرها امکان می‌دهد تا به سرعت به مواد خوراکی مغذی مبدل شوند که می‌توان به دستور آشپزی اضافه کرد.

سیستم باغبانی پیشرفته می‌تواند همزمان تا ۲۴ بسته بذر را در خود جای دهد و این برای یک خانواده ۴ نفره به منظور لذت بردن از مزایای انواع زیادی از مواد غذایی سالم به شیوه‌ای مفرح کافی به نظر می‌رسد. ال جی قرار است در نمایشگاه CES 2020 این دستگاه باغبانی هوشمند را به نمایش عموم بگذارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا