گوناگون

معرفی چند سایت پخش رایگان فیلم بدون نیاز به ثبت نام

خدمات استریمینگ بی‌شماری مانند نتفلیکس، پارامونت پلاس و دیزنی پلاس تماشای فیلم‌ها را آسان می‌کنند، اما باید ثبت‌نام کنید و هزینه اشتراک ماهانه بپردازید. با گذشت زمان، دسترسی به تمام آن کتابخانه های فیلم می تواند گران شود. خوشبختانه، چندین سرویس استریمینگ وجود دارد که به شما امکان می دهد فیلم های رایگان را به صورت قانونی تماشا کنید که حتی نیازی به ثبت نام ندارید. در ادامه لیستی از بهترین سایت های پخش رایگان فیلم بدون نیاز به ثبت نام را به شما نشان خواهیم داد.

1. YouTube

یوتیوب نیازی به معرفی ندارد. این یکی از محبوب ترین سایت های میزبانی ویدیوی رایگان برای تماشای آنلاین فیلم است. این پلتفرم نه تنها ویدیوهای آپلود شده توسط کاربر را ارائه می دهد، بلکه کانال های زیادی برای تماشای فیلم ها و نمایش های قانونی نیز وجود دارد. می‌توانید از یوتیوب در هر دستگاهی که دارید، از جمله تلویزیون، رایانه، تبلت و تلفن لذت ببرید.

برای دسترسی به محتوای یوتیوب نیازی به ثبت نام ندارید، اما چند نکته وجود دارد که باید بدانید. هنگام تماشای فیلم‌ها و گاهی اوقات آپلود شده، آگهی‌هایی نمایش داده می‌شود و نمایش‌ها را می‌توان بدون هشدار حذف کرد. با این وجود، هنوز یک گزینه رایگان عالی است. البته یوتیوب تنها پلتفرمی نیست که می توانید از آن استفاده کنید. جایگزین های بسیار خوبی برای یوتیوب برای تماشای آنلاین ویدیوها وجود دارد.

2. Crackle

Crackle یکی از بهترین سایت‌های پخش آنلاین رایگان فیلم است. از شما نمی خواهد برای آن ثبت نام کنید و این واقعیت که Sony Pictures مالک آن است به سایت اعتبار می بخشد. Crackle نه تنها فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی، بلکه آخرین اطلاعات فیلم را نیز ارائه می‌کند. می‌توانید انتخاب کنید تا از هر تلنگر جدید یا آینده مطلع شوید. از طرف دیگر، می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های کامل لذت ببرید، که بسیار مقرون به صرفه است.

3. CONtv

CONtv که قبلاً به عنوان Viewster شناخته می شد، یک سایت پخش ویدیوی رایگان با طیف گسترده ای از محتوای مناسب برای هر کام است. می‌توانید انتخاب‌های ویرایشگر، انتخاب کارکنان، ساعت‌های ضروری، علاقه‌مندان به مخاطب و البته همه دسته‌هایی را که ما به دیدن آنها عادت کرده‌ایم بیابید.

این سرویس پخش فیلم تقریباً از هر ژانری ارائه می دهد: اکشن، علمی تخیلی، درام، کمدی، ماجراجویی و موارد دیگر. و اگرچه CONtv دارای وقفه های درون ویدیویی است، اما تمام تلاش خود را می کند تا آنها را محدود کند تا رسیدگی به آنها غیرممکن نباشد. با توجه به اینکه محتوای رایگان ارائه می دهد، گزینه بسیار خوبی برای بررسی است.

4. Tubi TV

Tubi TV از شما نمی خواهد که برای لذت بردن از خدمات آن ثبت نام کنید. سایت استریمینگ به شما امکان می‌دهد به مجموعه‌ای از محتوا نظیر فیلم‌ها، شو ها، و مستندها همه به صورت رایگان دسترسی داشته باشید. همه چیز به طور منظم بر اساس ژانر سازماندهی شده، و حتی بخشی برای محتوای کودکان وجود دارد.

شما می توانید از هر دستگاهی به تلویزیون Tubi دسترسی داشته باشید و همچنین دارای یک برنامه (iOS و Android) است که می توانید برای تلفن هوشمند یا تبلت خود دانلود کنید. یکی از ویژگی های مفیدی که سرویس استریم ارائه می دهد این است که چگونه به شما امکان می دهد فعالیت ها و فیلم ها یا نمایش های مورد علاقه خود را در همه دستگاه ها همگام سازی کنید. می‌توانید بدون در نظر گرفتن دستگاهی که استفاده می‌کنید، از جایی که کار را متوقف کرده‌اید ادامه دهید.

5. Pluto TV

Pluto TV یک سرویس پخش رایگان با محتوای زنده عالی است. سایت استریم دارای محتوای انحصاری است که در سایت های پخش دیگر موجود نیست. با این حال، مانند تلویزیون معمولی شبکه، وقفه های تبلیغاتی دریافت می کنید. سایت Pluto TV کمی متفاوت از سایر سایت های استریمینگ کار می کند. به جای اینکه فقط فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی درخواستی را در اختیار شما قرار دهید، به صدها کانالی که محتوای زنده ارائه می‌کنند نیز دسترسی خواهید داشت. می توانید بیش از 250 کانال زنده منحصر به فرد را مرور کنید و هر آنچه را که در آن لحظه پخش می شود مصرف کنید.

6. XUMO

XUMO یک پلتفرم استریمینگ رایگان است که به شما امکان می دهد تلویزیون زنده و بر اساس تقاضا تماشا کنید. به شما نیازی به ثبت نام ندارد و به شما امکان دسترسی به بیش از 190 کانال را می دهد. دسته بندی درخواستی سرویس پخش رایگان همه کانال های موجود خود را به طور منظم به دسته ها تقسیم می کند. شما به راحتی می توانید در میان آنها مرور کنید و انتخاب کنید که چه چیزی را مشاهده کنید.

شما Holiday Hub، تلویزیون و فیلم، کمدی، و موارد دیگر دارید. به عنوان مثال، از تلویزیون و فیلم، می توانید American Classics را انتخاب کنید و عناوین زیادی را برای انتخاب ببینید. XUMO یک کتابخانه چشمگیر از فیلم‌ها و نمایش‌ها ارائه می‌دهد و بهترین بخش تجربه تماشای آن این است که هیچ تبلیغی را نخواهید دید.

7. Fawesome

Fawesome یا Fawesome TV مخفف فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی عالی رایگان است. و همانطور که می توانید تصور کنید، رایگان است. همچنین نیازی به ثبت نام ندارد و نیازی به اشتراک ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اپلیکیشن رایگان اندروید یا iOS را دانلود کنید و از تمام محتوایی که ارائه داده، لذت ببرید. Fawesome TV دارای بیش از 10000 فیلم و نمایش از هر ژانر و بیش از 250 کانال برای مرور است، بنابراین وقتی نوبت به ساعت بعدی شما می‌رسد، گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

8. WeTV VIP

WeTV VIP یک کتابخانه پر از ویژگی‌ها، هم محتوای محبوب و هم اصلی، تحت هر سبکی که می‌توانید تصور کنید، ارائه می‌دهد. کاتالوگ گسترده است، بنابراین اگر در حال و هوای برخی نمایش‌ها یا فیلم‌های آسیایی هستید، اینجاست که آن را پیدا کنید. باور کنید یا نه، اگر دوست دارید تماشا کنید، این یک سرویس پخش انیمیشن عالی است.

می‌توانید بدون ورود به حساب کاربری، WeTV VIP را به صورت رایگان تماشا کنید. اما مانند بسیاری از سرویس های استریمینگ دیگر، اگر تصمیم به ثبت نام داشتید، این پلتفرم مزایای مختلفی را ارائه می دهد. به عنوان مثال، می توانید محتوا را از قبل مشاهده کنید، از تبلیغات صرفنظر کنید، دستگاه دومی را که به همان حساب پیوند داده شده، اضافه کنید و غیره.

9. WeTV

شما می توانید WeTV را به عنوان یک بازی دوگانه در نظر بگیرید. به نظر می رسد WeTV یک نام محبوب برای یک سرویس استریمینگ است. بنابراین، اگر پلتفرم را با نام جستجو کنید، ممکن است با پلتفرم فوق‌الذکر، با کتابخانه‌ای پر از ویژگی‌های آسیایی، یا این پلتفرم، که از طریق آمریکایی‌ها و از طریق آن استفاده می‌شود، برخورد کنید.

WeTV دارای کاتالوگ پر از تلویزیون های واقعیت و نمایشنامه است که برای تماشای لذت های گناهکار عالی است. برخی از محتواها در پلتفرم از شما می خواهند که وارد سیستم شوید تا بتوانید آن را مشاهده کنید، اما سایر ویژگی ها اینطور نیستند. می توانید پخش را فشار دهید و شروع به تماشا کنید. لذت بردن از این برنامه کاملا رایگان است و بسیار شبیه برنامه های تلویزیون کابلی است که در طول مسیر باید تبلیغات زیادی را تحمل کنید.

10. Filmzie

با Filmzie، می‌توانید طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی را پخش کنید. و می توانید این کار را در تلفن هوشمند، تلویزیون هوشمند یا مرورگر وب خود انجام دهید. هنگامی که اولویت خود را انتخاب کردید، در صفحه ای قرار می گیرید که نشان می دهد سینمای خود را انتخاب کرده اید.

همه انواع دسته‌ها، زیرمجموعه‌ها و ژانرهای فهرست‌شده را مشاهده می‌کنید، از جمله سینمای برتر آسیا، فیلم‌های جدید، پربیننده‌ترین، پرطرفدار، و رتبه‌بندی برتر در IMDB. همه اینها ممکن است به نظر یک امر معین به نظر برسد، اما همه پلتفرم‌های استریم تلاش یکسانی برای کمک به شما برای محدود کردن آنچه در خلق و خوی دارید و مبارزه با خستگی تصمیم‌گیری انجام نمی‌دهند. مانند سایر گزینه های موجود در این لیست، این پلتفرم رایگان است و همه چیز در آن قابل مشاهده است. لازم نیست یک حساب کاربری ایجاد کنید، اما مستقیماً در صفحه قرار بگیرید و شروع به مشاهده کنید.

11. CBC Gem

CBC Gem یک سرویس استریم کانادایی با کاتالوگ گسترده ای از فیلم ها و نمایش ها است. اگر سعی کنید محتوا را در خارج از کانادا مشاهده کنید، یک پاپ آپ دریافت می کنید که می گوید محتوا در خارج از کانادا در دسترس نیست. خوشبختانه راه هایی برای دور زدن محدودیت های اینترنت از جمله استفاده از VPN وجود دارد.

پلتفرم استریمینگ به شما امکان می دهد نمایش ها، فیلم ها، فیلم های کوتاه و سریال های کوتاه، مستندها و محتوای کودکان را مرور کنید. همه چیز در دسته بندی های منظم نشان داده شده است. به علاوه، این سرویس دارای تلویزیون زنده و بخش آخرین قسمت‌ها است که می‌توانید برای آخرین آپلودها جستجو کنید. می توانید از مطالب به صورت رایگان لذت ببرید. بدون ثبت نام یا ورود به سیستم مورد نیاز است. می‌توانید به سادگی CBC Gem را باز کنید، روی اولین چیزی که می‌بینید، Play را فشار دهید و لذت ببرید.

منبع
makeuseof
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا