فناوری

سامسونگ، هوش مصنوعی Neon را در CES 2020 معرفی می کند

به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا در جریان رویداد CES 2020، از دستاورد جدید مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی خود تحت عنوان Neon رونمایی خواهد کرد. این دستاورد فعلا در آزمایشگاه تحقیقاتی شرکت سامسونگ به نام STARLab تحت آزمایش و توسعه قرار دارد.

همانطور که می‌دانید دستیار دیجیتالی بیکسبی این شرکت که از هوش مصنوعی بهره می‌برد، در سال 2017 معرفی شد و در بسیاری از گوشی‌های هوشمند و دیگر محصولات سامسونگ تعبیه شده است. اگرچه این شرکت هنوز اطلاعاتی را در این رابطه ارائه نداده، اما STARLabs، با انتشار تیزری از این محصول در شبکه‌های اجتماعی، از معرفی آن در آینده نزدیک خبر داد. از طرفی دیگر، وب‌سایتی با دامنه Neon.life نیز ایجاد شده است.

در تیزرهای این محصول آمده که قادر به ارائه تجربه هوش مصنوعی هم‌سطح انسان است. هنوز مشخص نیست که این دستاورد در قالب دستیار دیجیتالی عرضه خواهد شد یا محصولی متفاوت با آنچه تاکنون در بازار دیده‌ایم. احتمال دارد که نئون شکل پیشرفته‌تری از دستیار بیکس‌بی باشد و از جهات مختلفی کاربرد بیشتری به‌همراه بیاورد. این احتمال را نیز می‌دهیم که شاید نئون بیشتر شبیه محصولی مفهومی باشد و سامسونگ بخواهد فعلا به‌صورت اولیه از آن پرده‌برداری کند. نمایشگاه CES ۲۰۲۰ در تاریخ ۷ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۷ دی ۱۳۹۸) آغاز خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا