گوناگون

معرفی یخچال هوشمند Viomi با نمایشگر 21 اینچی و قابلیت کنترل صوتی

برند زیرمجموعه شیائومی با نام Viomi به تازگی از جدیدترین یخچال/فریزر هوشمند خود با نام Viomi Internet Refrigerator رونمایی کرده است. طراحی این بخچال به گونه ای است که ما را به یاد یخچال های هوشمند سامسونگ می اندازد. گفته می شود که این بخچال دارای طراحی ساید بای ساید بوده و حجم آن 450L است.

جالب ترین ویژگی این بخچال هوشمند بکارگیری نمایشگر 21 اینچی IPS لمسی فول اچ دی با زاوید باز و کنترل لمسی است. این بخچال همچنین قابلیت هوش مصنوعی Viobrain AI بوده که امکان کنترل صوتی را برای کاربران فراهم می آورد. به طوریکه کاربر می تواند وضعیت هوا بپرسد، به اخبار گوش دهد و یا دمای قسمت های مختلف یخچال را مشاهده کند.

علاوه بر این، کاربران همچنین می توانند انواع غذای تازه را سفارش دهند و در با پیک درب خانه تحویل بگیرند. از آنجایی که این یخچال فقط در چین به فروش می رسد، این ویژگی نیز در بازار چین نیز محدود شده است. بخچال Viomi Internet Refrigerator همچنین بیش از یک میلیون دستورالعمل آنلاین را در اختیار کاربر قرار داده و به لطف برنامه iQiyi، کاربران می توانند به بیش از 17 میلیون موزیک دسترسی داشته باشند.

این یخچال همچنین با پشتیبانی از برنامه MIJIA همراه است که امکان ارتباط با تلفن های همراه و سایر خانه های هوشمند و لوازم خانگی IoT را فراهم می کند. کاربران می توانند گجت های خانه هوشمند را از طریق صدا کنترل کنند. گفتنی است بخچال اینترنتی Viomi قرار است با قیمت 5999 یوان (857 دلار) در اختیار مشتریان قرار گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا