ایسوس NUC 13 Rugged که قبلا با نام Intel NUC 13 Rugged شناخته می‌شد، به‌عنوان محصول ایسوس به طور رسمی معرفی شد. این انتقال به دنبال تصمیم اینتل مبنی بر بستن بخش NUC خود با ایسوس است که توسعه و توزیع رایانه‌های با برند NUC را تحت یک مجوز غیر انحصاری بر عهده گرفت. این توسعه نشان می دهد که شرکت های دیگر به طور بالقوه سیستم های NUC را در آینده ارائه می دهند.

NUC 13 Rugged ایسوس یک مینی کامپیوتر کامپکت، بدون فن و ضد گرد و غبار بوده که برای مقاومت در برابر محیط های سخت طراحی شده است. این کامپیوتر در دمای محیط خارجی از 0 تا 50 درجه سانتیگراد کار می کند و برای تنظیمات چالش برانگیز مناسب است. این رایانه توسط پردازنده های Intel Alder Lake-N از جمله گزینه هایی مانند Intel Processor N50، Atom x7211E و Atom x7425E تجهیز شده است.

NUC 13 Rugged در دو اندازه موجود است: یک مدل کوتاه با پردازنده 6 واتی اینتل N50 و یک نسخه بلندتر که برای پردازنده های تا 12 وات (Atom x7211E و Atom x7425E) طراحی شده است. نسخه بلندتر دارای باله های خنک کننده غیرفعال در بالا است، در حالی که مدل کوتاه تر این باله ها را شامل نمی شود. این دستگاه تا 16 گیگابایت حافظه DDR5 را پشتیبانی و گزینه های ذخیره سازی همه کاره را ارائه می دهد که شامل یک اسلات M.2 2280 برای یک SSD PCIe x2 NVMe و یک اسلات M.2 3042 برای SSD های اضافی یا موارد دیگر می شود. این سیستم همچنین فضای ذخیره سازی اختیاری 64 گیگابایتی eMMC را ارائه می دهد.

برای اتصال، شامل دو پورت اترنت 2.5 GbE و کارت بی سیم Intel AX210 با پشتیبانی از WiFi 6E و بلوتوث 5.2، همراه با پشتیبانی از حداکثر دو نمایشگر 4K و آنتن های خارجی اختیاری است. مجموعه پورت ها شامل دو USB 3.2 Gen 1 Type-A، دو USB 2.0 Type-A، دو HDMI 2.1، دو RJ45 و یک ورودی برق DC است که همگی به راحتی در همان سمت دکمه پاور قرار گرفته اند. در حال حاضر، جزئیات قیمت و در دسترس بودن اعلام نشده است، اما مشتریان شرکتی می توانند از طریق صفحه محصول ایسوس درخواست قیمت دهند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *