سخت افزار

ترنسند از فلش درایو JetFlash 910 با دوام بالا رونمایی کرد

شرکت ترنسند به تازگی از جدیدترین فلش درایو خود با دوام بالا موسوم به JetFlash 910 رونمایی کرده است. این فلش درایو از جدیدترین تکنولوژی 3D NAND بهره گرفته که سرعت خواندن و نوشتنی تا 420 مگابایت بر ثانیه و 400 مگابایت بر ثانیه را به همراه سطح پایداری عالی 3000P/E برابر با MLC NAND فراهم می‌کند.

این فلش درایو همچنین دارای رابط USB 3.1 Gen 1 بوده و حجم آن 256 گیگابایت است. ترنسند این رویه این فلش درایو را یک محفظه آلومینیومی با روکش شنی برای مقاومت و زیبایی بیشتر قرار گرفته که باعث می‌شود JetFlash 910 تجربه‌ حافظه‌های USB را به سطح جدیدی ببرد.

با طول عمری 10 برابری نسبت به درایوهای فلش TLC معمول، JetFlash 910 بدون شک محافظتی دقیق و عالی را برای داده‌های کلیدی شما در نظر گرفته و برای استفاده روزمره عالی خواهد بود. با وجود نرخ پایداری بالا این درایو همچنین برای امور بر پایه نوشتن مانند برنامه dashcams یا سیستم‌های نظارتی ایده آل است.

Transcend JetFlash 910 با فرمت پیش فرض FAT32 برای بهترین سازگاری همراه است و در حجم‌هایی تا 256 گیگابایت ارائه خواهد شد که برای بسیاری از امور مناسب می‌باشد. درایور فلش Transcend JetFlash 910 در حجم‌های 128 و 256 گیگابایت از 5 سال ضمانت محدود شرکت بهره مند هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا