سخت افزار

معرفی دسکتاپ‌های بازی MSI با تراشه نسل 13 اینتل و انویدیا RTX 4090

MSI دو کامپیوتر دسکتاپ گیمینگ جدید را معرفی کرده است که از جدیدترین سخت افزار اینتل و انویدیا پشتیبانی می کنند. MSI Infinite RS و MSI Aegis RS جدید اکنون در دسترس هستند و پردازنده‌های دسکتاپ اینتل نسل سیزدهم و گرافیک‌های گرافیکی سری GeForce RTX 40 انویدیا را دارند.

MSI Infinite RS

قوی‌تر از این دو مدل قطعا MSI Infinite RS است که با تراشه Intel Core i9-12900KF و کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 4090 عرضه می‌شود. برای کسانی که بیشترین قدرت ممکن را می خواهند، حتی مدلی با MSI GeForce RTX 4090 Suprim Liquid X وجود دارد. همانطور که از نام آن پیداست، این نسخه از پردازنده گرافیکی با خنک‌کننده مایع استفاده می کند، بنابراین نسبت به نسخه‌های خنک‌کننده هوای RTX 4090 نمایه‌ای باریک‌تر نیز دارد.

البته این بدان معناست که یک رادیاتور برای خنک کردن مایع وجود دارد و به همین دلیل فضایی برای رادیاتور 360 میلی متری در بالای کیس در این دسکتاپ وجود دارد. علاوه بر این، این کیس شامل چهار فن 120 میلی‌متری ARGB، با سه ورودی در جلو و یک اگزوز در عقب، همه با نور RGB قابل تنظیم است. می‌توانید آن چراغ‌های RGB را با پنل کناری شیشه‌ای سکوریت نیز به نمایش بگذارید.

به غیر از پردازنده و گرافیک، MSI Infinite RS با حداکثر 64 گیگابایت رم DDR5 به همراه 2 ترابایت حافظه SSD و 2 ترابایت دیگر در صورت اضافه کردن هارد دیسک در دسترس است. قیمت این دسکتاپ از 4499.99 دلار شروع می‌شود.

MSI Aegis RS

مدل دیگری که امروزه در دسترس بوده MSI Aegis RS است که در آمریکا مونتاژ می شود. شاسی آن دارای سه فن ورودی در جلو و یک اگزوز در عقب است که همگی دارای RGB هستند و به لطف پنل‌های شیشه‌ای مقاوم قابل نمایش هستند. نه تنها پنل جانبی، بلکه نیمی از پنل جلویی نیز از شیشه ساخته شده که در کل طراحی جالب تری را به همراه دارد.

این یکی دارای مشخصات کمی کمتر است، با این حال، با Core i7-13700KF اینتل و Nvidia GeForce RTX 4080 ارائه می شود. همچنین با حداکثر 32 گیگابایت رم DDR5 (اگرچه همیشه می توانید بعداً آن را ارتقا دهید)، تا 2 ترابایت SSD و یک هارد 2 ترابایتی همراه است. قیمت این دسکتاپ هنوز اعلام نشده است.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا