موبایل و تبلت

گوشی جان سخت AGM H1 FBI Edition در چین معرفی شد

تاکنون گوشی های هوشمندی با طرح های مختلفی نظیر فیلم ها، تیم های ورزشی و حتی جشنواره ها به طور محدود عرضه شده بود، اما گوشی نبوده که دارای طرح یک سازمان اطلاعاتی دولتی باشد. در همین راستا، به تازگی تولید کننده چینی گوشی های چان سخت با نام AGM از گوشی هوشمندی با طراحی لوگو FBI آمریکا با نام AGM H1 FBI Edition رونمایی کرده است.

گوشی H1 FBI Edition دارای صفحه نمایش 5.99 اینچی با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل است. این گوشی همچنین به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 450 با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. در پشت گوشی شاهد قرارگیری دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با فلش دوگانه هستیم، ضمن اینکه در قاب جلویی دستگاه دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

برای تامین انرژی دستگاه، این شرکت از باتری با ظرفیت 5400 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده و به خوبی از فناوری شارژ سریع 3.0 پشتیبانی می کند. از سوی دیگر، گوشی مذکور دارای چهار اسپیکر بوده و خبری از جک صوتی نیست، در حالی رادیو FM را بدون هدفون اجرا می کند. این گوشی همچنین دارای رابط USB Type-C بوده و از یک دکمه فراخوانی دستیار هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی بهره می برد.

به لحاظ نرم افزاری نیز، رابط کاربری X OS 3.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو اجرا شده و گفته می شود که این سیستم عامل ایمن و خصوصی بوده و دارای ویژگی هایی همچون dual-apps و پیمایش ژست های تمام صفحه است. علاوه بر این، گوشی AGM H1 همانند سایر گوشی های این شرکت، از انواع استانداردها نظیر IP68-rating و MIL-STD-810G بخوردار بوده و در برابر ضربه تا ارتفاع 1.5 متری مقاوم است. گفته می شود که گوشی H1 FBI Edition قرار است از 8 ژانویه 2020 در دسترس کاربران چینی قرار گیرد. متاسفانه این شرکت اطلاعاتی در مورد قیمت گذاری آن سخنی به میان نیاورده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا