گجت و پوشیدنی

دوربین فیلمبرداری DJI Pocket 2 معرفی شد

شرکت DJI از نسل جدید دوربین فیلمبرداری خود با نام DJI Pocket 2 پرده برداشت. این محصول از تاریخ اول نوامبر (1 آبان) با قیمت پایه 349 دلار راهی بازار می‌شود و برای بهره‌گیری از لوازم جانبی متنوع می‌توانید مبلغ 499 دلار بپردازید.

پاکت 2 از نظر طراحی شباهت زیادی به دوربین اسمو پاکت دارد ولی از نظر مشخصات، نسبت به نسخه قبل ارتقا یافته است. این محصول از سنسور تصویر 1/1.7 اینچی 16 مگاپیکسلی، لنز با گشودگی دیافراگم f/1.8 و میدان دید گسترده‌تر بهره می‌برد و می‌تواند با نرخ 60 فریم بر ثانیه با کیفیت 4K تصویربرداری کند. DJI اعلام کرده که گزینه HDR‌ نیز در آینده به دوربین اضافه می‌شود.

یکی از مهم‌ترین ارتقاهای صورت گرفته مربوط به ضبط صدا است که همین موضوع یکی از ضعف‌های نسل قبلی محسوب می‌شد. دوربین DJI Pocket 2 برخلاف نسل قبلی که مجهز به دو میکروفون بود، از 4 میکروفون بهره می‌برد. افزایش تعداد میکروفون منجر به بهبود کیفیت صدای ضبط شده می‌شود و همچنین زمانی که با دوربین زوم می‌کنید، به طور خودکار محدوده‌ مربوط به صدا محدود می‌شود؛ گفتنی است تعدادی از گوشی‌ها از جمله گوشی‌های سامسونگ قابلیت مشابهی را ارائه می‌دهند.

دوربین در حالت 64 مگاپیکسلی می‌تواند با بزرگنمایی 8 برابری و در حالت 16 مگاپیکسلی یا با رزولوشن 1080p بزرگنمایی 4 برابری بدون افت کیفیت تصویربرداری کند. سیستم فوکوس دوربین جدید نیز در مقایسه با مدل قبلی ارتقا یافته است. به‌علاوه، ویژگی‌های نرم افزاری جدیدی از جمله «Fast Wake» برای روشن کردن سریعتر دوربین و «Drop Aware» برای محافظت در برابر سقوط به دوربین پاکت 2 اضافه شده است.

با توجه به طراحی ماژولار، بخش پایینی گیمبال به راحتی تعویض می‌شود و از این قسمت می‌توانید انواع وسایل جانبی را به گیمبال وصل کنید. در ادامه می‌توانید تصویر لوازم جانبی این دوربین را مشاهده کنید.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا