در جریان نمایشگاه CES 2020 از آینه هوشمند Poseidon رونمایی شد که ویژگی‌های تازه‌ای را به شما ارائه می‌دهد و همانند یک رایانه شخصی عمل می‌کند. آینه هوشمند Poseidon برخلاف آینه‌های دیگر، به طور کامل قابلیت تنظیم دارد و شما می‌توانید آن را به دلخواه خود تغییر دهید.

این شرکت سال گذشته آینه هوشمندی با نام آرتمیس (Artemis) را معرفی کرد که امکانات زیادی مثل امتحان مدل موهای مختلف با واقعیت افزوده در آن گنجانده شده بود. امسال CareOS محصولی نسبتا متفاوت را با نام آینه هوشمند پوزئیدون (Poseidon) معرفی کرده که امکان طراحی آینه هوشمند خودتان را با استفاده از قابلیت‌های شخصی‌سازی برای شما فراهم می‌کند.

در حالی که آینه آرتمیس تنها یک سایز داشت، Poseidon می‌تواند به حالات کوچک و بزرگ تبدیل شده و بصورت افقی یا عمودی مورد استفاده قرار بگیرد. شما می‌توانید نورپردازی‌های مختلف و قاب‌های گوناگون را نیز انتخاب کنید. این آینه دارای یک صفحه با قابلیت پشتیبانی از چند لمس همزمان، یک سنسور روشنایی محیطی و چراغ‌های ال ای دی رنگی است. علاوه بر این‌ها، از یک مادربرد با چیپ کوالکام، یو اس بی، وای فای و غیره نیز بهره می‌برد.

به این مجموعه یک دوربین هم اضافه شده است که برای تشخیص چهره کاربردی خواهد بود. برای اینکه کاربر از لحاظ امنیتی نگرانی نداشته باشد یک پوشش دستی برای لنز دوربین در نظر گرفته شده و به گفته CareOS تمام اطلاعات به صورت محلی ذخیره می‌شوند و خبری از به اشتراک‌گذاری روی سرورهای کلاود نخواهد بود. بزرگ‌ترین مشکل این آینه بدون شک قیمت بسیار بالای آن است. شما برای خرید این آینه باید چیزی بین 3 هزار الی 6 هزار دلار هزینه کنید که باعث می‌شود افراد زیادی از خرید آن منصرف شوند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *