شرکت نامی سامسونگ طی نمایشگاه CES 2020 از ربات هوشمند خود موسوم به Ballie رونمایی کرد. ربات هوشمند بالی (Ballie) به دوربین مجهز است و با قابلیت‌های جالبش می‌تواند مدیریت و کنترل لوازم خانگی خانه‌ هوشمند را برعهده بگیرد.

ویدئویی تبلیغاتی از ربات هوشمند بالی به‌اشتراک گذاشته شده که به‌خوبی نشان می‌دهد این ربات به‌دنبال صاحب‌خانه می‌رود و به‌راحتی پرده‌ها را کنار می‌زند و ماشین لباس‌شویی را روشن می‌کند. این ربات هوشمند نه تنها قادر به کمک به کاربران در انجام امور خانه است بلکه می‌تواند از خانه آنها نیز محافظت کند. این ربات که ظاهری همانند توپ تنیس دارد می‌تواند یار بسیار خوبی برای کاربران باشد و همیشه به آنها در کار خانه کمک کند.

شرکت سامسونگ پس از رونمایی از این ربات اظهار کرد: ربات Ballie می‌تواند دوست جدید بچه‌ها و حیوانات خانگی کاربران باشد و علاوه بر آن درون این ربات دوربینی تعبیه شده است که می‌تواند توسط آن عکسبرداری کند. از آنجایی که این ربات مجهز به فناوری هوش مصنوعی است می‌تواند دستیار خوبی برای کاربران در انجام اموری مانند ورزش کردن نیز باشد.

در‌حال‌حاضر، اطلاعات زیادی درباره‌ی ربات هوشمند سامسونگ منتشر نشده است و حتی کره‌ای‌ها مشخص نکرده‌اند بالی چه تاریخی و با چه قیمتی به بازار عرضه خواهد شد. بااین‌حال، آنچه روشن است، سامسونگ به حوزه‌ی اینترنت اشیاء و گجت‌های هوشمند توجه نشان می‌دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *