موبایل و تبلت

آپدیت EMUI 10 برای گوشی هواوی پی 30 لایت منتشر شد

هواوی به تازگی نسخه پایدار بروزرسانی EMUI 10 مبتنی بر اندروید 10 را برای گوشی پی 30 لایت منتشر کرده است. پس از عرضه بروزرسانی اندروید 10 برای کاربران دو گوشی سری هواوی پی 30 و پی 30 پرو تحت قرارداد با اپراتورها در بریتانیا، این شرکت بروزرسانی جدید را حالا برای کاربران نسخه ارزان‌قیمت و پرطرفدار عرضه کرده است و این کاربران بدون محدودیت زمانی از همین امروز می‌توانند بروزرسانی جدید را دریافت کنند.

در حال حاضر گزارشاتی از آفریقای جنوبی و شرق آسیا مدعی دریافت این بروزرسانی شده‌اند ولی با توجه به پیشینه هواوی در این زمینه باید بگوییم که به احتمال فراوان بروزرسانی جدید ظرف حداکثر 3 هفته آینده برای همه کاربران در همه کشورهایی که این گوشی در آنها عرضه شده‌است قابل دریافت خواهد بود.

بروزرسانی جدید دارای حجم 3.82 گیگابایت است و قابلیت هایی نظیر حالت تاریک در سراسر محیط سیستم به همراه افزایش کیفیت عملکرد دستگاه در بخش کارایی پردازشی، تغییر ظاهر آیکون برنامه‌ها و قسمت‌های مختلف و ساختار با گوشه‌های خمیده، قابلیت HiCar برای مدیریت خودرو در کشورهای منتخب و موارد دیگر را به همراه دارد. اگر شما دوستان یکی از صاحبان این گوشی هستید می‌توانید با مراجعه به بخش بروزرسانی در تنظیمات دستگاه، نسبت به بررسی عرضه این آپدیت اقدام کنید

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا