کنسول و بازی

بازی‌ جدید Children of Morta به سرویس Xbox Game Pass افزوده شد

مایکروسافت به تازگی فهرست بازی های جدیدی که سرویس Xbox Game Pass را اعلام کرد. عنوان Children of Morta هم اکنون برروی سرویس Xbox Game Pass در دسترس است. همچنین بازی‌های Gris و A Plague Tale: Innocence به زودی برروی این سرویس عرضه خواهند شد.

کاربران کامپیوتر که عضو سرویس Xbox Game Pass هستند، می‌توانند دو بازی A Plague Tale: Innocence و Gris را به‌زودی تجربه کنند. متاسفانه تاریخ انتشار این دو بازی برای پی سی مشخص نشده است. در جریان بازی Gris، بازیکنان هدایت دختری را برعهده می‌گیرند که صدای خود را از دست داده است. ازاین‌رو شما وظیفه دارید که صدای او را بازیابی کنید. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب گریس، موسیقی و ساختار پلتفرمر بازی است که حسابی مخاطب را سرگرم می‌کند.

بازی دوم A Plague Tale: Innocence نام دارد که در سال ۲۰۱۹ برروی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر شد. این بازی داستان خواهر و برادری است که باید در فرانسه‌ی طاعون‌زده جان سالم به در ببرند. در این ماجراجویی آن‌ها علاوه بر موش‌های طاعون، باید با اراذل و اوباش خیابانی و همچنین ارتش بریتانیا مقابله کنند. این بازی در وبسایت متاکریتیک موفق به دریافت نمره‌ی ۸۱ شده است.

اگر تا کنون از سرویس Xbox Game Pass استفاده نکرده‌اید، می‌توانید اشتراک سه ماهه‌ی آن را با قیمت تنها ۱ دلار خریداری کنید. مجموعه‌ی بازی‌های آن برروی رایانه‌های شخصی هم اکنون متشکل از بیش از ۱۰۰ عنوان است. با نصب کردن نرم‌افزار موبایل این سرویس نیز می‌توانید از هر جایی بازی‌ها را برروی دستگاه خود نصب کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا