همانطور که می دانید، سامسونگ تا یک ماه دیگر از جدیدترین پرچمدارانش سری گلکسی اس 20 رونمایی خواهد کرد. تاکنون شایعات مختلفی از مشخصات و طراحی چینش سنسور دوربین های سری گلکسی اس 20 افشا شده است. در حال حاضر، Ishan Agarwal، از افشاگران دنیای فناوری تصویری در توییتر منتشر کرده که پیاده سازی سنسورهای متعدد در دوربین اصلی گلکسی اس 20 اولترا را نشان می دهد.

طبق تصاویر جدید سامسونگ از این ماژول سنسور که دارای دو بخش، اولی با ظاهری مربعی متشکل از سه سنسور و یک فلش LED در بالا و یک بخش ثانویه با پوشش فلزی برای سنسور دوربین پریسکوپی گوشی را در پشت دستگاه است به کار خواهد برد که به واقع زیباتر و البته معقول‌تر از طرح‌های قبلی است. ظاهراً مجموعه سه‌تایی سنسورهای بالا شامل سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 12 مگاپیکسلی و یک مدول ToF است که در کنار فلش LED با تن رنگی واحد، قرار گرفته‌اند.

هرچند این پیکربندی تحسین برانگیز به نظر می رسد اما ستاره واقعی دوربین 48 مگاپیکسلی تله فوتو پریسکوپی است که در بخش بیرونی و خاکستری رنگ ماژول جا خوش کرده است. گفته می شود که این ماژول دوربین توانایی حداکثر زوم هیجان‌انگیز 100 برابری را به گوشی اضافه خواهد کرد که در صورت ارائه، اولین گوشی با این توانایی زوم خواهد بود. صحت این طراحی توسط IceUniverse و MINU، طراح کره ای هم تایید شده که احتمال واقعی بودن آنرا تا حد زیادی افزایش می دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *