موبایل و تبلتنرم افزار و اینترنت

اوپو بزودی ColorOS 12 مبتنی بر اندروید 12 را منتشر می کند

انتظار می رود که گوگل اندروید 12 را در این ماه منتشر کند، برخی از سازندگان OEM شریک نیز پیش بینی می کنند که نسخه های جدید نرم افزار گوشی هوشمند خودشان را برپایه آخرین نسخه اندروید پس از آن منتشر کنند. یکی از این شرکت ها اوپو است و رسماً شروع به انتشار تیزر نسخه اصلی بعدی خود با نام ColorOS 12 کرده است.

حساب رسمی ColorOS ویبو امروز یک تصویر تیزر برای ColorOS 12 به اشتراک گذاشت. تصویر نماد ساعت ColorOS که ساعت 12 بوده را نشان می دهد. در این پست آمده است که این شرکت فردا (7 سپتامبر) اطلاعات بیشتری را با جزئیات به اشتراک می گذارد. معتقدیم که فردا اوپو تاریخ عرضه ColorOS 12 را اعلام می کند. اوپو سال گذشته پس از ورود اندروید 11 به کانال پایدار، رویدادی اختصاصی برای ColorOS 11 برگزار کرد.

بنابراین، امسال نیز ممکن است همین اتفاق بیفتد. این بدان معناست که اندروید 12 پایدار ممکن است امروز یا روز دیگری قبل از رویداد اوپو معرفی شود. در حال حاضر، ما فقط چند نکته در مورد ColorOS 12 مبتنی بر اندروید 12 می دانیم. گفته می شود که نرم افزار جدید اوپو دارای ویژگی جدیدی به نام “Cross Screen Interconnection” است که چیزی جز یک کلون Multi Screen Collaboration هواوی نیست. این شرکت همچنین پیاده سازی ویژگی ها و طراحی زبان ها از پوسته های مختلف اندروید چینی دیگر مانند MIUI ،Flyme ،Smartisan OS و HydrogenOS را در اختیار دارد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا