موبایل و تبلت

گوشی جدید یولفون Armor 12 Dual 5G با پوشش ضد باکتری

یولفون به طور فعال در حال ارائه گوشی های هوشمند جدید با مشخصات و قیمت بسیار رقابتی است. اکنون این شرکت، گوشی هوشمند جان سخت جدید Armor 12 Dual 5G را معرفی کرد که از پشتیبانی دوگانه 5G و پوشش ضد باکتریایی برخوردار است.

 Armor 12 Dual 5G مجهز به مدیاتک تراشه مدیاتک دایمنسیتی 700 بوده که بر اساس فرایند 7 نانومتری ساخته شده است. علاوه بر این، این گوشی هوشمند دارای 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و اتصال 5G می باشد. در پنل جلویی، صفحه نمایش بزرگ 6.52 اینچی اچ دی پلاس و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در بریدگی قطره ای مشاهده خواهید کرد.

علاوه بر این، یک باتری 5180 میلی آمپر ساعتی را نیز به همراه دارد که از شارژ سریع 18 واتی و شارژ بی سیم 15 واتی پشتیبانی می کند. در پشت دستگاه چهار دوربین قرار گرفته که شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، اولتراواید 8 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و پرتره می شود. این گوشی سیستم عامل اندروید 11 را اجرا کرده و به قابلیت پرداخت بی سیم را با استفاده از اتصال NFC، سیستم های ناوبری پیشرفته مجهز شده است.

Ulefone Armor 12 مجهز به بلندگوهای رده بالا (بلندگوهای متقارن دو خط 1216 فوق خطی) با واحد صدا 7 آهنربا و 106 دسی بل صدا است. محصول جدید  دارای یک پوشش ضد باکتریایی است که بر پایه مواد افزودنی مبتنی بر یون نقره ساخته شده تا شما را از عفونت های باکتریایی دور نگه دارد. 

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا