موبایل و تبلت

تماشا کنید: تست مقاومت گوشی تاشو موتورولا Razr

موتورولا Razr جدیدترین گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر 6.2 اینچی انعطاف پذیر بوده که به تازگی وارد بازار شده است. طراحی این گوشی برخلاف دیگر گوشی های تاشو است که پس از باز شدن به تبلت تبدیل می شوند. موتورولا ریزر 2019 به یک صفحه نمایش داخلی 6.2 اینچی سینماویژن از نوع pOLED با رزولوشن 2142 در 876 پیکسل مجهز بوده و نمایشگر بیرونی آن دارای پنل 2.7 اینچی Quick View از نوع gOLED با رزولوشن 600 در 800 پیکسل است.

حال زک نلسون با کانال یوتیوب JerryRigEverything به سراغ به این گوشی رفته و آن در برابر شکنجه های مختلف، مورد آزمایش قرار داده است.  در گام اول، زک نلسون به بررسی میزان خراشیدگی نمایشگر 6.2 اینچی گوشی با اجسام تیز رفته و در سطح 2 خراش‌های سطحی و در سطح 3 خراش‌های عمیق‌تری برمی‌دارند. همچنین نمایشگر 2.7 اینچی آن نیز در سطوح مختلف دچار خراشیدگی شد.

از طرفی موتورولا ادعا کرده بود که لولای نمایشگر گوشی تاشو موتورولا ریزر پشت نمایشگر قرار گرفته و مکانیزم آن به گونه ایست که هیچ درزی در نمایشگر باقی نمی گذارد و همین عامل مانع از ورود گرد و غبار و آسیب رساندن به نمایشگر شده است. ولی با بررسی های انجام شده، به راحتی خاک درون لولا نفوذ می کند. . در مرحله دوم، صفحه نمایش گوشی در برابر شعله آتش قرار می‌گیرد و میزان مقاومت آن سنجیده می‌شود. در نهایت این بررسی با آزمون خمیدگی و اعلام فشار به دو طرف گوشی هم از سمت قاب جلو و هم قاب پشت انجام می‌پذیرد، به پایان می‌رسد. در ادامه شما را به تماشای این ویدیو دعوت می کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا