سال گذشته بود که شاهد عرضه گوشی میان رده گلکسی A70 سامسونگ بودیم که از دوربین سه گانه و تراشه اسنپدراگون 675 استفاده می کند و به تازگی نسخه بروزرسانی شده A71 آن توسط سامسونگ معرفی شده است.  حال به تازگی شاهد انتشار تصاویری از نسخه جدید میان رده خانواده گلکسی A سامسونگ با نام A70e هستیم که با توجه به معرفی نسخه A71 کمی عجیب به نظر می‌رسد. به گفته منابع معتبر، گلکسی A70e به عنوان نسخه اقتصادی گلکسی A70 به بازار عرضه خواهد شد.

همان‌طور که در تصویر منتشر شده مشاهده می‌کنید، از نظر ظاهری میان رده گلکسی A70e هیچ تفاوت خاصی با نسخه A70 ندارد و فقط ماژول دوربین آن کشیده تر شده است و فلاش LED را درون خود قرار داده است. این میان رده به صفحه نمایش 6.1 اینچی تخت مجهز شده است و میزان حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش آن بسیار بیشتر از گلکسی A70 است؛ همچنین سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش در این محصول حذف شده و به قسمت پشتی دستگاه منتقل شده است.

جک 3.5 میلی‌متری گلکسی A70e در قسمت بالایی گوشی قرار گرفته است و در قسمت پایینی خروجی اسپیکر و درگاه MicroUSB برای شارژ دستگاه قرار گرفته است. تا این لحظه اطلاعاتی از مشخصات فنی این میان رده عجیب منتشر نشده است و انتظار می‌رود که در روزهای آینده شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از آن باشیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *