موبایل و تبلت

هواوی از گوشی تاشوی میت ایکس اس رونمایی کرد

هواوی امروز طی استریمی زنده از محصولات متعددی رونمایی کرد که سوپر استار آنها نسخه جدید گوشی تاشوی این شرکت با عنوان میت Xs است؛ موبایلی با نمایشگر و بدنه انعطاف پذیر که طراحی مدرن و سخت افزار قدرتمند را در خود جای داده است.

این دستگاه مجهز به نمایشگر 8 اینچی در اصل همان میت ایکس است که بخش‌های مختلف آن دستخوش تغییراتی شده و با پیشرفت‌هایی مواجه شده است. از نظر ظاهری تفاوت زیادی بین این دو نسل وجود ندارد. هواوی بیشتر تلاش کرده تا ساختار مستحکم‌تر و قابل اطمینان‌تری را به آن ببخشد، روی قدرت انعطاف‌پذیری نمایشگر این پرچمدار کار کند و طراحی لولای آن را بهبود ببخشد.

نمایشگر این گوشی در حالت کامل، 8 اینچی با وضوح 2480 در 2200 پیکسل است. در حالت بسته نیز دو نمایشگر 6.6 اینچی و 6.3 اینچی با وضوح 2480 در 1148 پیکسل و 2480 در 1052 پیکسل پشت و جلویی گوشی حضور خواهند داشت.

میت Xs از نظر سخت افزاری هم حرف های زیادی برای گفتن دارد و به تراشه کایرین ۹۹۰  در کنار ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت مجهز شده که در کنار قدرت پردازشی فوق العاده، امکان اتصال به شبکه 5G را نیز فراهم می سازد. انرژی این سخت افزار هم از طریق باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می شود. این باتری با سرعت 55 وات شارژ می‌شود و در عرض 30 دقیقه به 80 درصد شارژ خواهد رسید.

در قاب پشتی، دوربین چهارگانه‌ی SuperSensing برند لایکا را مجدداً می‌توان در میت Xs نیز یافت. آن‌ها شامل سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی SuperSensing، یک سنسور 16 مگاپیکسلی فوق عریض،‌ یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو و یک سنسور تشخیص عمق سه بعدی می‌شود.

سیستم دوربین قدرتمند این گوشی توسط شرکت لایکا طراحی شده و می‌تواند از تمام مزیت‌های طراحی انعطاف‌پذیر این گوشی استفاده کند و نقش دوربین‌های جلویی و پشتی را ایفا کند. این دوربین تا ایزو 204800 را پشتیبانی می‌کند، دارای لرزشگیر اپتیکال تصویر است، زوم 45 برابری را ارائه می‌کند (3 برابری اپتیکال، 30 برابری دیجیتال) و همچنین اجازه‌ی عکاسی ماکرو از فاصله‌ی 2.5 سانتی‌متری را به کاربر می‌دهد.

هوای میت Xs از نظر نرم افزاری به رابط کاربری EMUI 10.0.1 متکی است و امکان اجرای اپلیکیشن در سمت های مختلف بدنه را فراهم می سازد؛ قابلیتی که به مالتی تسکینگ جان تازه ای می بخشد. در این رابط می توان همزمان دو اپلیکیشن را در طرفین نمایشگر و اپ سومی را به صورت شناور به اجرا درآورد. با تمام این تفاسیر میت Xs به واسطه تحریم های آمریکا از اپ ها و سرویس های گوگل محروم است. هواوی برای این محصول، قیمت 2499 یورو را در نظر گرفته است

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا