لپ تاپ

رونمایی هواوی از نسخه 2020 لپ تاپ میت بوک ایکس پرو

هواوی امسال میت‌بوک ایکس پرو خود را با رنگ سبز جدید و پردازنده نسل دهمی اینتل به‌روزرسانی کرده است. میت بوک ایکس 2020 از نمایشگری 13.9 اینچی لمسی استفاده می‌کند. وضوح تصویر این صفحه نمایش 2000 در 3000 پیکسل است و میزان روشنایی آن 450 نیت است.

از جمله دیگر قابلیت‌های این لپ‌تاپ هواوی می‌توان به اسکنر اثر انگشت اشاره کرد که درون کلید پاور تعبیه شده است. وزن این لپ تاپ 2.93 پوند (1.32 کیلوگرم) بوده و دوربین سلفی آن مانند نسل قبل آن درون کیبورد و به صورت پاپ آپ تعبیه شده است.

علاقه‌مندان به لپ‌تاپ MateBook X Pro هواوی می‌توانند در بالاترین پیکربندی ممکن از پردازنده‌های نسل دهمی Core i7 اینتل به‌همراه ۱۶ گیگابایت رم و حافظه ذخیره‌سازی یک ترابایتی استفاده کنند. نسخه‌ Core i7 می‌تواند به‌همراه گرافیک  Nvidia MX250 باشد. میت‌بوک ایکس جدید مانند مدل سال گذشته به یک درگاه USB-A و دو پورت USB-C مجهز شده است.

جدیدترین نسخه میت بوک ایکس پرو از ماه آوریل (بهار سال 1399) با قیمت پایه 1499 یورو برای مدل Core i5 با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت روانه بازار می‌شود.

هواوی همچنین امسال میت‌بوک D را با تراشه‌ GEN 10 اینتل نوسازی کرده است. هر دو مدل ۱۴ و ۱۵ اینچی صفحه‌نمایشی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل با حاشیه‌های ضخیم‌تر نسبت به پرچم‌دار هواوی یعنی میت بوک ایکس پرو دارند.

کاربران می‌توانند لپ‌تاپ میان‌رده‌ هواوی را حداکثر با پردازنده‌های نسل دهمی Core i7 اینتل، ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه خارجی درمدل ۱۴ اینچی پیکربندی کنند.

نسخه 14 اینچی از یک پورت USB-C، دو پروت USB-A، ورودی 3.5 میلی‌متری هدفون و پورت HDMI اشاره کرد. نسخه 15 اینچی این لپ تاپ نیز مشخصات مشابه‌ای دارد با این تفاوت که یک پورت USB نوع A بیش‌تر را شاهد هستیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا