موبایل و تبلت

ال‌جی ThinQ V60 5G با تراشه اسنپدراگون 865 معرفی شد

ال جی امروز از گوشی هوشمند جدیدش موسوم به LG ThinQ V60 5G رونمایی کرد. این گوشی تراشه اسنپدراگون 865 و مودم کوالکام X55 داشته که می‌تواند از شبکه‌های ۵G مبتنی بر امواج میلی‌متری و فرکانس‌های پایین‌تر از ۶ گیگاهرتز پشتیبانی کند.

گوشی تینکیو V60 دارای صفحه نمایش بزرگ 6.8 اینچی اولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نسبت ابعاد تصویر 20.5 به 9 است. در بریدگی قطره‌ای شکل این گوشی هم یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی تعبیه شده است. حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر قرار دارد و شیشه محافظ گوریلا گلس ۵ وظیفه‌ی محافظت از صفحه نمایش را بر عهده دارد.

در پنل پشتی به غیر از سنسور ToF، شاهد دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و سنسوری به اندازه ۱/۱.۷ و دوربین اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی هستیم که زاویه دید ۱۱۷ درجه‌ای را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این گوشی از قابلیت فیلمبرداری 8K پشتیبانی می‌کند و در حالت دستی می‌توان قابلیت فیلمبرداری HDR10+ را فعال کرد.

وظیفه پردازش گوشی بر عهده تراشه کوالکام اسنپدراگون 865 بوده و در کنار 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی میکرو اس دی همراهی می کند. ال جی V60 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوخاک از استاندارد IP68 و MIL-STD 810G بهره می‌برد.  از لحاظ نرم‌افزاری، این گوشی از رابط کاربری LG UX 9.0 استفاده می‌کند که مبتنی بر اندروید ۱۰ است. علاوه بر این نباید وجود دکمه اختصاصی برای گوگل اسیستنت در لبه‌ سمت چپ بدنه را از قلم بیندازیم. همچنین به لطف اسپیکرهای استریو و وجود ۴ میکروفون، این گوشی از لحاظ ضبط و پخش صدا حرف زیادی برای گفتن دارد.

[aparat id=’TVric’]

برای تامین انرژی دستگاه نیز از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده و از فناوری شارژ سریع  Quick Charge 4+ پشتیبانی می کند. در نهایت باید به کیس مخصوص برای ارائه نمایشگر ثانویه اشاره کنیم که اندازه آن به ۶.۸ اینچ می‌رسد و رزولوشن آن هم ۲۴۶۰ در ۱۰۸۰ است. همچنین این کیس از لولای ۳۶۰ درجه بهره می‌برد و به همین خاطر کاربران به روش‌های مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند. ال جی V60 در رنگ‌های آبی و سفید در فصل بهار روانه بازار می‌شود و هنوز این شرکت در مورد قیمت آن اظهارنظر نکرده است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا