موبایل و تبلت

هواوی P40 لایت در اروپا معرفی شد

در تاریخ 26 مارس از گوشی های سری هواوی P40 رونمایی می شود. هواوی P40، پی 40 پرو و P40 پریمیوم ادیشن این محصولات را تشکیل می دهند. هواوی به تازگی از اولین عضو این خانواده یعنی P40 Lite رونمایی کرده که در حقیقت همان گوشی هواوی نوا 6 SE محسوب می شود. هواوی P40 لایت از صفحه نمایش حفره‌دار ۶.۴ اینچی LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۱۰ بهره می‌برد و وزن آن به ۱۸۳ گرم می‌رسد. همچنین به لطف حفره نمایشگر و حاشیه‌های اندک اطراف آن، این شرکت موفق شده نسبت نمایشگر به بدنه را به ۹۰.۶ درصد برساند.

قدرت گوشی هواوی P40 لایت توسط چیپست 7 نانومتری Kirin 810 تامین می شود که آن را 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند. این دستگاه به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید 10 به همراه رابط کاربری EMUI 10 است. هواوی به جای سرویس های گوگل، از App Gallery در این محصول خود استفاده کرده است.

در پنل پشتی، یک ماژول مربع شکل توجه را جلب می‌کند که چهار دوربین در آن تعبیه شده است. دوربین اصلی مبتنی از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد و در کنار آن باید به دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی اشاره کنیم. طرفداران سلفی هم می‌توانند از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی هواوی P40 لایت استفاده کنند.

وظیفه تامین انرژی این اسمارت فون بر عهده یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 40 واتی است. هواوی P40 لایت با قیمت 325 دلار وارد بازار می شود که با توجه به مشخصات، می توان آن را قابل قبول دانست.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا