موبایل و تبلت

گوشی نوکیا 6.3 با اسنپدراگون 730 و دوربین چهارگانه در راه است

سال گذشته HMD از میان رده نوکیا 6.2 رونمایی کرد و با استقبال خوبی مواجه شده؛ حال این شرکت تصمیم دارد تا نسخه جایگزین این محصول را با نام نوکیا 6.3 در ماه‌های آینده روانه بازار کند. حال به تازگی یکی از منابع خبری نزدیک به تیم نوکیا مدعی شده است که کمپانی HMD در نوکیا 6.3 از تراشه اسنپدراگون 735 و دوربین چهارگانه 24 مگاپیکسلی استفاده کرده است.

به گفته این منبع که ادعا می‌کرد نسخه اولیه نوکیا ۶.۳ را نیز در اختیار دارد، این محصول به مجموعه دوربین چهارگانه مجهز خواهد شد که سنسور اصلی آن ۲۴ مگاپیکسلی است و با یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق همراهی می‌شود.

این محصول قرار است از حسگر اثر انگشت ادغام شده با کلید پاور بهره ببرد حال این کلید پاور قرار است در کدام قسمت گوشی تعبیه شود مشخص نیست. طبق گفته‌های این منبع، نوکیا ۶.۳ یک گوشی کوچک و جمع و جور خواهد بود که کابران حتی با یک دست هم می‌توانند با آن کار کنند. متاسفانه تا این لحظه هیچ تصویر و رندری از طراحی ظاهری این محصول منتشر نشده است و صرفا برخی از منابع خبری اطلاعاتی را در خصوص مشخصات فنی این محصول منتشر کرده‌اند.

البته تحلیلگران معتقدند که منبع منتشر کننده این اخبار چندان معتبر نبوده و اطلاعات منتشر شده در خصوص مشخصات فنی نوکیا 6.3 را صرفا یک شایعه در نظر گرفته‌اند. در نهایت انتظار می‌رود که در روز‌های آینده شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از میان رده جذاب نوکیا 6.3 باشیم.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا