در طول یک هفته گذشته، این دومین کارخانه ال جی در شهر گومی کره جنوبی است که به خاطر ویروس کرونا به حالت تعطیلی موقت در می‌آید. کارخانه ساخت نمایشگر ال‌جی در Gumi کره جنوبی واقع شده است.

اگرچه این ویروس عملکرد کارخانه را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد اما ال‌جی تصمیم گرفته است سلامت کارکنان را در اولیت اول قرار دهد. LG Innotek که سازنده ماژول دوربین و دیگر قطعات گوشی‌های آیفون به حساب می‌آید روز گذشته به دلیل ابتلای یکی از کارمندان شرکت، تصمیم گرفت آن را تا اطلاع ثانوی تعطیل کند.

گذشته از تعطیلی کارخانه، ال‌جی اقدامات دیگری را نیز برای ایمنی کارکنان خود در نظر گرفته است. از جمله این اقدامات می‌توان به تهیه مواد ضد عفونی کننده، ماسک و تعبیه دوربین‌های مادون قرمز تشخیص دمای بدن اشاره کرد. کره جنوبی یکی از مناطقی است که شیوع کرونا در آن بسیار سریع بوده و تاکنون بیش از 3000 مورد مبتلا به کرونا را ثبت کرده است.

ال‌جی تنها شرکتی نیست که از شیوع کرونا آسیب دیده است. دیگر تولیدکنندگان بزرگ نظیر اپل و سامسونگ نیز تغییراتی را در بخش تولید خود اعمال کرده‌اند. فعلا اطلاعات دقیقی از اینکه چه زمانی این شرکت به کار خود ادامه می‌دهد نداریم منتها انتظار می‌رود همانند حادثه قبل، این تعطیلی نیز کمتر از یک هفته به طول بیانجامد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *