گوگل در جدیدترین بروزرسانی دستیار صوتی گوگل اسیستنت امکانی را فراهم کرده که می تواند مقالات و یا داستان ارسال شده را با صدای بلند بر روی گوشی اندرویدی شما بخواند.

برای شروع به خواندن مقالات در اندروید، کافیست که عبارت Hey Google, read it یا Hey Google, read this page را بگویید تا دستیار گوگل استیسنت فراخوانی شود. اما ویژگی جدید اضافه شده توسط گوگل فراتر از خواندن مقالات وب است. شما قادر خواهید بود سرعت خواندن را تنظیم کرده و حتی از میان چندین صدا انتخاب کنید.

گوگل می گوید: با هدف استفاده از بیان صدای بلند و طبیعی، قادر خواهید بود از همان لحن و ریتمی که خودتان با صدای بلند می خوانید، از این قابلیت استفاده کنید. بنابراین این یک امتیاز عالی است. ولی صبر کنید، گوگل امکاناتی بیشتری را در اختیار کاربران قرار داده که می توانند با استفاده از 42 زبان مختلف مطالب را برایشان بخواند، بنابراین مطمئن شوید که اگر مقاله ای که می خواهید بخواند از زبان مادری شما نیست، می توانید از فهرست ترجمه استفاده می کنید.

ویژگی جدید نوشتار به گفتار گوگل اسیستنت از امروز بر روی دستگاه های اندرویدی در دسترس بوده، ولی ممکن است طی روزهای آینده قابل استفاده باشد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *