موبایل و تبلت

گوشی هواوی P40 لایت E در کشورهای اروپایی عرضه شد

یک ماه پیش هواوی از Y7p تایلند رونمایی کرد، یک گوشی مقرون به صرفه با دوربین اصلی 48 مگاپیکسل است. اکنون این گوشی به عنوان Huawei P40 Lite E راهی اروپا شده است. این گوشی هم اکنون در سایت لهستانی هواوی با قیمت 163 یورو برای مدل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

همانطور که می توان انتظار داشت، این گوشی به جای گوگل پلی استور با فروشگاه اختصاصی هواوی اپ گالری همراه خواهد بود. به لحاظ سخت افزاری این گوشی با Y7p یکسان است. هواوی پی 40 لایت E از نمایشگر 6.39 اینچی IPS LCD با رزولوشن +720p و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی برخوردار است.

در پشت گوشی دوربین سه گانه اصلی با چینش سنسور های 48 مگاپیکسلی اصلی با دیافراگم f/1.8، اولتراواید 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق بوده و زیر دوربین سنسور اثر انگشت تعبیه شده است. همچنین این گوشی مجهز به پردازنده کایرین 710F بوده و از رابط کاربری EMUI 9.1 بهره می برد. در حال حاضر هواوی P40 Lite E فقط در سایت لهستانی موجود است، اگرچه تصور می کنیم این کشور در سایر کشورهای اتحادیه اروپا نیز پخش خواهد کرد. این گوشی به رنگ سیاه و آبی عرضه شده است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا