چند وقتی است که سبک بتل رویال به یکی از محبوب ترین ژانرها در میان بازیکنان تبدیل شده و صنعت بازی های ویدیویی در چند سال اخیر میزبان عناوین زیادی در این سبک بوده است. در این میان، شرکت اکتیویژن در سال گذشته میلادی حالت بتل رویال منحصر به فرد خود تحت عنوان Blackout را راهی بازی کالاف دیوتی بلک اپس 4 کرد که این بخش به دلیل گیم پلی هیجان انگیز مورد استقبال بازیکنان قرار گرفت.

بعد از حالت بتل‌رویال Black Ops 4 که با نام Blackout عرضه شد این بار Activision می خواهد با عرضه عنوان مستقل و رایگان Call of Duty: Warzone در فضای بتل رویال سهم بیشتری را به دست آورد. این بازی از ۱۵۰ بازیکن پشتیبانی میکند و کاملا رایگان است. اما این عنوان بیشتر از یک حالت بازی برای Modern Warfare است؛ این یک بازی رایگان است که همه می‌توانند از آن لذت ببرند. شما برای اجرای آن نیاز ندارید که حتما Modern Warfare را داشته باشید اما دارندگان آن زودتر از بقیه می‌توانند این عنوان را بازی کنند.

[aparat id=’1g3Re’]

اما حالت Plunder، یک رقابت برای به دست آوردن بیشتر پول است‌ شما می‌توانید با لوت کردن، دزدیدن از سایر بازیکنان، کامل کردن قراردادها و شیء‌هایی که پیدا می‌کنید؛ پول جمع کنید. Activision می‌گوید چندین نوع از قرارداد وجود دارد: Scavenger Contracts به شما این وظیفه را می‌دهد که جعبه‌های مهمات و دیگر مواد مورد نیاز  را پیدا و باز کنید، در حالی که Recon Contracts به شما این وظیفه را می‌دهد که یک منطقه را ایمن کنید که بسیار شبیه به حالت Domination بازی Call of Duty است.

به گفته استودیوی اینفینیتی وارد، حجم این عنوان بسته به پلتفرم، نزدیک به 83 تا 101 گیگابایت خواهد بود که البته دارندگان کالاف دیوتی مدرن وارفر با دریافت یک به‌روزرسانی به حجم 18 تا 22 گیگابایت می توانند از تجربه حالت بتل رویال وارزون لذت ببرند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *