کنسول و بازی

نسخه PC بازی Horizon Zero Dawn بزودی منتشر می شود

هرمن هالست، رئیس Sony Interactive Entertainment، خبر عرضه‌ بازی Horizon Zero Dawn برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی را به صورت رسمی تایید کرد. طبق صحبت‌های وی، این بازی در تابستان سال جاری میلادی در دسترس پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت.

 وی که در گفت‌وگوی خود با وب‌سایت پلی‌استیشن با سوالات پیرامون شایعه‌ انتشار Horizon Zero Dawn برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی روبرو شده بود، در نهایت این چنین اظهار داشت که: بله، تأیید می‌کنم که بازی Horizon Zero Dawn در تابستان پیش‌رو در دسترس دارندگان پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت. همچنین، به‌زودی اطلاعات بیشتری در این زمینه از سوی استودیوی گوریلاگیمز منتشر خواهد شد.

هالست در ادامه اشاره کرد:

من فکر می‌کنم این مهم است که ما آماده‌ پذیرش ایده‌های جدید در رابطه با چگونگی آشنایی افراد بیشتری نسبت به پلی‌استیشن باشیم و به آن‌ها نشان دهیم که شاید تجربه‌ چه مواردی را از طی این مدت از دست داده‌اند.

او در ادامه شفاف‌سازی کرد که انتشار Horizon Zero Dawn بر روی PC به این معنی نیست که تمامی عناوین فرست پارتی سونی نیز بر روی این پلتفرم در دسترس قرار خواهند گرفت:

و شاید برای آرام کردن برخی اذهان باید اشاره کنم که عرضه‌ی یک بازی فرست پارتی AAA برای PC لزوما به این معنی نیست که تمامی بازی‌های انحصاری سونی بر روی PC منتشر خواهند شد. از نظر من، Horizon Zero Dawn یک نمونه‌ی درخور برای این وضع مشخص می‌باشد. ما 100 درصد نسبت به سخت‌افزار پلی‌استیشن متعهد هستیم.

Horizon Zero Dawn در اوایل سال 2017 بر روی پلی استیشن منتشر شده بود. حال کاربران PC می‌توانند علاوه بر Death Stranding این عنوان محبوب را نیز تجربه کنند. همچنین، صفحه‌ی اختصاصی این بازی در فروشگاه استیم از هم‌اکنون فعال شده و در دسترس کاربران این فروشگاه قرار دارد.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا