فیلپس به تازگی از یک مانیتور منحنی مدل 346P1CRH رونمایی کرده است. از قابلیت های این مانیتور می توان به استاندارد DisplayHDR 400 و کیفیت UWQHD اشاره کرد. مانیتور جدید 346P1CRH از یک پنل 34 اینچی با رزولوشن 3440 در 1440 پیکسل یا QHD استفاده کرده که لذت بصری تصاویر CrystalClear را بسیار واضح و شفاف ارائه می دهد. این مانتیور همچنین از تکنولوژی همگام سازی تطبیق پذیر VESA نیز پشتیبانی می‌کنند و البته از گواهی Display HDR 400 نیز برخوردارند.

از سوی دیگر دارای نسبت ابعاد 21 به 9 بوده و زاویه دید واید 178/178 درجه ای را برای کاربر فراهم می آورد. طرفداران بازی نیز به لطف فناوری Adaptive-Sync گیم پلی سریع و روان را تضمین می کند. این مانیتور جدید مملو از ویژگی ها و امکانات جدیدی است که برای راحتی کاربران خواهد بود. این مانیتور همچنین یک پایه قابل تنظیم داشته که سهولت ارگونومیکی را تضمین می کند، درحالیکه به لطف تاییدیه TÜV، خستگی چشم را کاهش می دهد.

از لحاظ امنیت، فیلپس یک وبکم پاپ آپ دربالا این مانیتور قرار داده که به قابلیت تشخیص چهره با پشتیبانی از Windows Hello مجهز است. این مانتیور از نظر زیست محیطی دارای ویژگی های صرفه جویی در مصرف انرژی شامل LightSensor و PowerSensor بوده که می تواند تا 70 درصد در هزینه انرژی صرفه جویی کند. علاوه بر این، با دارابودن استاندارد های دیگر نظیر EnergyStar 8.0 ، EPEAT * و RoHS، این مانتیور عاری از مواد مضر مانند جیوه و سرب است و 100 درصد از مواد بسته بندی بازیافت شده استفاده می کند.

از لحاظ اتصال، این مانتیور دارای یک دیسپلی پورت 1.4، پورت HDMI 2.0 و RJ45 بوده و از یک داک استیشن USB-C بهره می برد. کاربران به راحتی می توانند تمامی لوازم جانبی نظیر را به مانیتور متصل کنند. همچنین به لطف قابلیت MultiView کاربران قادر خواهند بود تا همزمان با اتصال چندین دستگاه مانند دسکتاپ و لپ تاپ از این مانتیور استفاده کنند، درحالیکه سوئیچ MultiClient Integrated KVM به کاربران امکان استفاده از دو دسکتاپ جداگانه را با یک مانتیور می دهد. مانیتور جدید فیلپس 346P1CRH  قرار است با قیمت 499 پوند از ماه مارس 2020 در اختیار کاربران قرار گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *